כך תבחרו את עוגת החתונה המושלמת
היא יכולה להיות לבנה, ורודה, עם צבעים וקישוטים, עם נצנצים ופרחים, למעשה, היא יכולה להיות מה שרק תרצו. אז איך בוחרים את העוגה המושלמת? על מה חשוב להקפיד? רגע לפני שאתם צועדים אל עבר החופה, הנה כמה טיפים חשובים בנושא

ממש כפי שאין מסיבה בלי עוגה, אין חתונה בלי עוגה. בשנים האחרונות, ניתן לראות כי אף חתונה לא מתקיימת ללא עוגה גדולה, חגיגית ויפה, ובצדק. בשונה מהעבר, אז העוגות היו לרוב קלאסיות, לבנות, בעלות שלוש שכבות, כיום ניתן למצוא היצע אדיר ומגוון רחב של עוגות חתונה, עם שידרוגים יפים ומיוחדים. 

אותו מגוון יכול לבלבל ולהקשות על ההחלטה. לכן, באנו לעשות קצת סדר בנושא, וריכזנו עבורכם כמה דגשים חשובים:

הקלאסית

העוגה הקלאסית יכולה למעשה להתאים לכל סגנון וקונספט חתונה שתבחרו. במידה ואתם בוחרים ללכת על הסגנון הקלאסי, רצוי כי תבחרו עוגה לבנה או בצבע שמנה, לה תוכלו להעניק טוויסטים עדינים כמו מעט נצנצים, פרחים עדינים, קצת צבע, וכדומה. 

הטרופית

אם החתונה שלכם הולכת להתקיים בקיץ, זו העוגה המושלמת בשבילכם. עוגת חתונה טרופית משלבת צבעים עזים ושמחים, והרבה פירות טרופיים וטעימים במיוחד. אם אתם מפנטזים על עוגה חגיגית במיוחד, כזו שתמשוך את תשומת הלב של כל האורחים, אל תתפשרו על ציפוי מעניין של פירות צבעוניים וצבעים חזקים. 

הנוצצת

אין ספק שמדובר על אחת העוגות האהובות והמבוקשות ביותר של השנים האחרונות. יותר ויותר זוגות בוחרים עוגה ממש כמו אלמנט עיצובי לכל דבר, ובצדק. היא יכולה לגנוב את ההצגה, ולגרום לכל האורחים להזיל ריר. העוגה הנוצצת משלבת בדרך כלל צבעים של כסף וזהב, אשר נותנים לה לוק מלא גלאם. סגנון זה מתאים במיוחד עבור מי שחולם על חתונה נוצצת וחגיגית. 

הפרחונית

העוגה הפרחונית נוכחת בלא מעט חתונות, ובצדק. היא חגיגית ויפה במיוחד. בין הפרחים תוכלו לשלב אלמנטים נוספים כמו לוכדי חלומות, לבבות, צמחים ועוד. עוגה זו יכולה להתאים לכל קונספט של חתונה ולהוסיף צבע ויופי. העדיפו כמובן פרחים אכילים, כך הם יחזיקו מעמד זמן רב, וגם יהיו טעימים. ניתן לעצב פרחים בהשראה של פרחים אמיתיים, באמצעות בצק סוכר. 

הטיפ החשוב מכל: אל תוותרו על הטעם

נכון שעוגת חתונה נועדה להרשים, אך אם בסופו של דבר, היא לא טעימה, היא לא שווה הרבה. הדרך להבטיח עוגה טעימה היא לבחור אך ורק בחומרי הגלם הטובים ביותר, בסיס איכותי, הכל כמובן בהתאם לטעם האישי שלכם. כאמור, בצק סוכר הינו טעים במיוחד, איתו גם קל לפסל, ליצור, ולעשות עוגה מושלמת. 

בנוסף, אל תשכחו שעוגת החתונה שלכם היא למעשה המשך ישיר לשפה העיצובית שבחרתם לאירוע. לכן, יש להתייחס אליה בהתאם. כלומר, העדיפו עיצוב עוגה עם אלמנטים נכונים, אשר יתאימו וישלימו את האופי והקונספט של החתונה שלכם.



YOU MIGHT ALSO LIKE