עיצוב אירוע בוהו שיק: כל מה שאתם צריכים לדעת
אם אתם גולשים קבוע בפינרטסט ובאינסטגרם, אין סיכוי שלא נתקלתם בטרנד הכי לוהט של הזמן האחרון - אירוח בעיצוב בוהו שיק ואווירה אינטימית. הנה כל מה שחשוב להכיר על הטרנד שעשה עלייה וכאן כדי להישאר

מכל המגוון הטרנדים של עולם האירועים, נדמה כי חתונות בוייב בוהו שיק כאן כדי להישאר. מה שהתחיל לפני כמה שנים בחתונות ספורות הפך להיות המיינסטרים של עיצוב חתונות ומסיבות רווקות וימי הולדת. יש המון מאפיינים לעולם הבוהו שיק, אבל אחד מהבולטים בהם הוא ישיבה סביב שולחנות נמוכים על כריות גבוהות. זה התחיל בכלל כרעיון בהפקות אווירה שעשו בלוגים מעבר לים, ועם השנים התפתח לצורת אירוח של ממש. אם היינו צריכות להמר, הקונספט הגיע מהעיירה ביירון ביי באוסטרליה, שהם ללא ספק המובילי דעה בכל מה שקשור לעולם העיצובי הזה.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון

לוקיישן פסטורלי

אחת הבחירות הראשונות שסביר שתעשו סביב החתונה שלכן הוא מציאת המקום בו תינשאו. כשאתן מתחילות בתהליך, חשוב שתחשבו על לוקיישן שיממש את הקונספט באופן מלא, ובמקרה הזה, כזה שמלא בטבע ופסטורליה בבסיסו. גן ורדים למשל, מלא במדשאות רחבות ידיים, צמחיה ופרחים מהממים מכל עבר - ובחירה בגן אירועים שכזה, יהפוך את הבסיס הקונספטואלי שלכן להרבה יותר נוח וקל לשלבי ההמשך.

פרחים, פרחים, פרחים

אילו היינו צריכות לבחור פריט אחד שמסמל מבחינתנו את כל מהות הקונספט הבוהו-רומנטי, ללא ספק היינו בוחרות בפרחים. אין פריט רומנטי מהם, והם כל מה שמסמל חופש ויופי טבעי, ובדיוק מהסיבות הללו הם בגדר חובה בהשלמת העיצוב במקרה הזה. זה המקום להתפרע בו: שלבו פרחים בתסרוקות שלכן, בחופה, מרכזי השולחן, כמתנות לאורחים ובשלל פינות בגן האירועים. השימוש בפרחים יעטוף אתכן מכל עבר, וזו בדיוק התחושה שצריכה להיות בקונספט שכזה.

מתוקים בהשראת העיצוב

האג׳נדה שלנו בכל הנוגע לקונספט מושלם עוברת בכל תחום בחתונה עצמה, ביניהם, התחום הקולינרי. חשוב להתמקד גם כאן, כיוון שזהו הטאץ׳ הקטנטן שמסייע בשדרוג של הכל. הבחירה הטבעית שלנו תהיה בעמדת מתוקים המחוברים לאווירה העיצובית; קאפקייקס בצורת פרחים, מקרונים בגוונים ורדרדים ועדינים, ובגדול, כל מה שמשלים את הוייב אותו אתן מתכננות ליצור בחתונה שלכן.

שמלה וינטאג׳ית

איכשהו, גם הסגנון הרומנטי וגם הבוהמייני מתחברים אצלנו אל עולמות של וינטאג׳, והיישום הנכון ביותר של הסגנונות הללו יגיע בשמלת הכלה, שגם היא, כמובן, חלק בלתי נפרד מקונספט החתונה. השמלה הנכונה ביותר תהיה כזו שכוללת בדים מלטפים ומרחפים, שתשלב טולים או תחרות ותהיה מתנפנפת וקלילה, אבל מדוייקת וסופר מחמיאה בו זמנית.

איפור ושיער נקיים

בהמשך לבחירת האאוטפיט הנכון, כאן מגיעה גזרת הביוטי שמשלימה אותו - האיפור והשיער. כדי להשלים את המראה הבוהמייני והרומנטי, ההמלצה שלנו היא לבחור בעיצוב שיער קליל ופשוט, לצד איפור טבעי ונקי. המטרה היא להתמקד במראה טבעי ורענן, רומנטי ועדין, כזה שישתלב באופן מושלם עם כלל הקונספט.

YOU MIGHT ALSO LIKE