בשעה טובה: כך תארגנו את חנוכת הבית המושלמת
אחד הרגעים המרגשים בחיים הוא להיכנס לביתכם החדש, וחנוכת הבית נועדה לחגוג את האירוע ולהפוך אותו בלתי נשכח. ריכזנו עבורכם את כל הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לכם לארגן חנוכת בית אינטימית, מיוחדת, וחגיגית

חנוכת הבית הינה מסורת ישראלית ידועה ואהובה במיוחד. כניסה לבית חדש הינו רגע חד פעמי, מרגש וחגיגי, אשר בא לידי ביטוי בחנוכת הבית. אך לעיתים, מדובר על אירוע שאינו קל לתכנון, ויכול בקלות להפוך למורכב ומאתגר. על מנת לסייע, בחרנו את מיטב הטיפים, שיעזרו לכם להפיק את חנוכת הבית המשולמת.

1. שולחן נשנושים

ללא קשר לקייטרינג שתבחרו, שולחן נשנושים היא דרך מזמינה ונעימה לארח ולקבל את האורחים שלכם. בדרך כלל, מדובר על כל מיני מאכלים קלילים וקטנים, כגון ירקות חתוכים, לחמניות, גבינות, מטבלים וכדומה.

2. מזוזה

מדובר על חלק בלתי נפרד מכל חנוכת בית חגיגית, כאשר רבים מעדיפים לבצע את תקיעת המזוזה בעת האירוע עצמו, זאת על מנת להעצים את הסגולה של המזוזה. כידוע, בעת הצבת המזוזה יש לומר את הברכה הרלוונטית, כאשר ניתן לעשות זאת באופן עצמאי, או להזמין רב אשר עושה זאת בעצמו. 

3. מזכרות לאורחים

מדובר על הטיפ המרכזי והחשוב ביותר אשר יכול לשדרג את חנוכת הבית שלכם ברגע. בשלב זה, מומלץ ורצוי לחשוב מחוץ לקופסא, ולהעניק לאורחים שלכם (אשר בדרך כלל מורכבים מחברים קרובים ובני משפחה) מתנה ייחודית, בעלת אופי וערך מוסף. 

4. עמדת צילום

כיום, אחד האלמנטים החשובים והמרכזים ביותר בכל אירוע הוא הצילום, אשר יעניק לכם מזכרת מרגשת ויפה. מומלץ להעמיד עמדה ייחודית כבר בכניסה לביתכם החדש, על מנת לצלם את כל הנכנסים. על הקיר שמאחורי העמדה ניתן לתלות כל מה שרק תרצו, החל מבד שחור, ועד בד צבעוני, תמונות וכדומה. כמובן שאפשר גם כאן להתפרע, ולקנות אביזרים שונים כגון שרשראות, כובעים, וכדומה. 

5. אוכל

מדובר על הכוכב המרכזי בכל אירוע. לכן, חשוב כי תבחרו בקייטרינג איכותי, מגוון, אשר יתאים לאורחים שלכם. אמנם מדובר בהשקעה כספית קלה, אך היא תחסוך לכם זמן יקר, עמידה ממושכת במטבח, וכמובן, את שטיפת הכלים. כמו כן, במידה ויש בקהל טבעונים או צמחוניים, יש לזכור גם אותם. 

YOU MIGHT ALSO LIKE