החגיגה הכי טובה: כך תעלו את מפלס ההנאה בחתונה שלכם
זה מתחיל בתכנון מוקפד של מקומות הישיבה, ממשיך במזכרות יוצאות דופן ומסתיים כשאתם מפתיעים עם הריקוד הראשון שלכם. כמה עצות שייסייעו לכם לשמור את האורחים באירוע שלכם מחייכים ושמחים

טקס החתונה הוא החלק החשוב ומיוחד של האירוע. זה החלק בו אתם למעשה, מת-חת-נים. אך השלב הבא, של החגיגה הוא זה שכולם מחכים לו באמת. מי לא רוצה לאכול, לשתות ולרקוד? החגיגות המשובחות ביותר משלבות נגיעה אישית, מהנה וייחודית, ששומרת את האורחים מחייכים וגורמת להם לדבר על האירוע הרבה אחרי הריקוד האחרון.



תכננו היטב את סידורי מקומות הישיבה, חלקו מזכרות קטנות ויוצאות דופן לאורחים, הציעו שתיים או שלוש עמדות מזון אינטראקטיביות והחליפו למשהו נוח יותר במהלך האירוע. אלה הן רק חלק מהעצות שיסייעו לכם להעלות את מפלס ההנאה באירוע שלכם.

שמרו על נאומי השקת הכוסית קצרים: ההצלחה של נאום השקת כוסית בחתונה כרוכה באיכות ופחות בכמות. אז בקשו מכל מי שמבקש לומר משהו שלא יאריך מעבר לשתי דקות. אם יש למישהו סיפורים ארוכים וזיכרונות, הוא מוזמן לספר אותם במסיבת הרווקים או במהלך המסיבה.



הכינו תכנית לילדים: על מנת לשמור את הקטנים מבודרים לאורך כל הלילה, ולתת להורים שלהם זמן ליהנות על רחבת הריקודים, מומלץ להקצות להם אזור משלהם. אפשר להקצות חלל נפרד, לארגן שמרטף או שניים (בהתאם למספר הילדים), להקרין סרטים, לשלב משחקים, מלאכות יד, מסיבת ריקודים לילדים ועוד. ניתן להקצות כמה שולחנות עם ספרי צביעה, צבעים, משחקים וצעצועים קטנים.



הפתיעו את האורחים עם הריקוד הראשון שלכם: כל העיניים יהיו עליכם במהלך הריקוד הראשון שלכם כזוג נשוי. זו ההזדמנות המושלמת לספק לאורחים שלכם הפתעה מהנה. התחילו בריקוד רומנטי ורך, לצלילי השיר “At Last”, של אטה ג'יימס או לצלילי כל שיר קלאסי אחר. לאחר מכן הגבירו את הקצב עם מוסיקה לטינית או אם האנרגיות המקפיצות של ברונו מארס.


 

YOU MIGHT ALSO LIKE