הבוקר שאחרי: אם עשיתם את זה לפני ותוך כדי איך תוכלו להרשות לעצמכם לוותר על הבוקר שאחרי?
את התוספת הזו לחבילת הצילום כדאי לשלב בהחלט. ההזדמנות להצטלם אחרי החתונה תשאיר לכם זיכרון מהיום הראשון שלכם כזוג נשוי, אחרי שהלחצים מתפוגגים ושרירי הפנים שלכם הרבה יותר רפויים

כשצלם החתונה שלכם מציע לשלב בחבילת הצילום שירות נוסף, שירות צילומי היום שאחרי, כדאי לכם לשקול בחיוב.

צילומים שישאירו לכם מזכרת מתוקה-מתוקה

צילומי היום שאחרי כולל סדרת צילומים נוספת בבוקר שאחרי החתונה. כלות וחתנים רבים בוחרים בשירות על מנת לזכות בכמה צילומים ראשונים שלהם כזוג נשוי, רגע לפני שההתרגשות שהציפה סביב החתונה מתפוגגת והחיים האמתיים מתחילים.

מדובר על סדרת צילומים מיוחדת במינה ולו משום שהיא מתנהלת בלי כל הלחץ של יום החופה ותחושת השחרור באה לידי ביטוי בכל שרירי הפנים. ההבעות תהיינה טבעיות יותר ורגועות יותר.

חשבו על המצב בו אתם נהנים להצטלם יחד. להבדיל מהצילומים של יום קודם, כשמיהרתם להספיק לטקס החופה או הצילומים במהלך האירוע עצמו, כשנדרשתם לרוץ בין האורחים על מנת לתעד את עצמכם יחד עם כולם.

סדרת צילומים כזו מאפשרת ליהנות מרקע נינוח וביתי יותר, מזה שהיה במתחם האירועים או כשהייתם חנוטים בתוך שמלה מפוארת וחליפה מחויטת. זה הזמן להניח לגוף לנוע באופן טבעי ולזרום יחד, בין חיוכים מאושרים, נשיקות מתוקות וחיבוקים ענקיים.

אין יותר רומנטי מזה: הבוקר שאחרי

כמו כן, אתם תמיד יכולים להחליט ללבוש חלקים מבגדי הכלה או מבגדי החתן בשילוב עם הפיג'מה בה תבלו בצילומי הבוקר שאחרי.

אם לא הספקתם לשלב סדרת צילומים כזו בבוקר שאחרי החתונה, תמיד תוכלו לעשות את זה אחרי שתחזרו מחופשת ירח הדבש או אפילו לכבוד חגיגות שנת הנישואין הראשונה שלכם. כיף.

YOU MIGHT ALSO LIKE