המסיבה הכי מתוקה שתחגגו: יום הולדת 16 היא אחת החגיגות המרגשות במיוחד
אחד השלבים החשובים בתכנון יום ההולדת המשמעותי הוא שיחה על ציפיות, כגון משקאות אלכוהוליים ותקציב ההוצאות על המסיבה. שתפו את נערת יום ההולדת בהחלטות על מנת שהיא תדע למה לצפות

יש נערות אשר עבורן מסיבת יום הולדת 16 הופכת לסמי מסיבת חתונה, בעוד שיש נערות שמתייחסות ליום ההולדת הזה כמו אל ימי הולדת אחרים. עבור ההורים, תכנון של מסיבת יום הולדת 16 יכולה להיות מרגשת במיוחד, בין אם עורכים חגיגת ענק או אירוע קטן ואינטימי. בשני המקרים כדאי לקחת בחשבון כמה נקודות לפני שמתחילים לתכנן.

Sweet Sixteen

הצעד הראשון הוא לקבוע תקציב ולהודיע לנערה כמה אתם מוכנים להשקיע. אם לא מציבים גבולות המסיבה הזו יכולה לפגוע בחשבון הבנק. לכן מומלץ לערב את הנערה בדיונים על התקציב למסיבה וזה יעזור לה להבין את ההיקף של החגיגה המתוכננת.

הצעד הבא הוא לחשב נכון את מספר המוזמנים. ככל שמספר המוזמנים גדול יותר, כך העלויות יעלו. ישנן לא מעט משפחות שחוסכות מראש על מנת לערוך חגיגה גדולה במיוחד, עם מאה מוזמנים או יותר. על מנת להתנהל נכון, יש לקחת בחשבון את הרצונות של נערת יום ההולדת, אך לזכור שהיא יכולה לחגוג גם עם קבוצה מצומצמת של חברים בקונצרט של הלהקה האהובה עליה או ביום פינוק בספא.

אחד השלבים העיקריים הוא לקבוע תאריך ומקום. כדאי להתחשב בתאריכים מסוימים, כגון חגים או ימים אחרים בהם יש סיכוי שרוב המוזמנים יהיו עסוקים ולא יוכלו להגיע. הקפידו להזמין את המקום זמן רב לפני האירוע, על מנת לוודא שהאורחים יוכלו לפנות לעצמם את הזמן ולהגיע. חשוב לשלוח הזמנות עם כל הפרטים וכרטיסי Save-the-Date, עד חמישה שבועות לפני האירוע.

אחד מימי ההולדת המרגשים והמשמעותיים יותר, יום הולדת 16

בהמשך מומלץ להתקדם בבחירת נותני השירותים, להשוות מחירים של חברות קייטרינג, די.ג'יי, צלמים וכולי. בחרו את האוכל שתרצו להגיש במסיבה ונסו לשלב כמה שיותר מנות שניתן להגיש על עמדות הגשה ושניתן לאכול בעמידה, אלא אם אתם מתכוונים לקיים ארוחה מסודרת סביב לשולחנות.

הכינו את התכנית ותזמנו מתי תתחיל המוסיקה, מתי יוגש האוכל, באיזו שעה תסתיים החגיגה וכולי.

YOU MIGHT ALSO LIKE