יום הולדת הכי שמח: מסתבר שהילדים נהנים גם כשהפרטים הקטנים לא מושלמים
כיצד תוכלו לצמצם את העבודה על תכנון הפעילויות המבדרות למסיבה, מדוע חשוב להכין רשימת מטלות ומתי כדאי לכם לפתוח את המתנות?

תכנון מסיבת ילדים יכול להיות מלחיץ ויש לא מעט דברים שחשוב לקחת בחשבון. איפה עורכים את המסיבה, איזה סוג של אוכל כדאי להגיש וכיצד מתכננים לבדר את הילדים. למרות זאת, אין צורך להילחץ, משום שקל ופשוט לספק ילדים. לעתים קרובות הם פשוט רוצים לשחק עם החברים שלהם ולא משנה להם עד כמה מושלמים כל הפרטים הקטנים. לכן כדאי שתתמקדו במרכיבים החשובים של תכנון המסיבה.

פעוטות ערניים יותר בשעות הבוקר וילדים בשעות אחר הצהריים; חשבו היטב באיזו שעה אתם עורכים את המסיבה

הגדירו את התקציב: עלות המסיבה יכולה לעלות במהירות. לכן מומלץ להגדיר את התקציב מראש ולא לשכוח לכלול את סעיפי המזון, המשקאות, הקינוח וכולי. בהמשך חשוב מאוד להיצמד לתקציב.

בחרו תאריך: כשאתם בוחרים מועד למסיבה כדאי לוודא שכל החברים הקרובים של הילד יכולים להגיע וגם סבא וסבתא שלו.

הכינו רשימת מטלות: רשימות עוזרות לנו לארגן את המחשבות ולמנוע הפתעות. בנוסף, אין תחושה טובה יותר מאשר לסמן וי על כל אחד מהסעיפים ברשימה. כדאי לארגן את רשימת המטלות בהתאם לזמנים בהם יש לבצע אותן.

החליטו אם המסיבה תתקיים אצלכם בבית: כדאי לחשוב האם יש לכם מספיק מקום למסיבה ולקחת בחשבון שמסיבות בבית יוצרות לכם יותר עבודה. עם זאת, מסיבות בבית הן דרך מצוינת לחסוך כסף, כשאתם מחליטים כמה כסף אתם רוצים להוציא על האוכל והקישוטים.

הזמינו מקום: אם אתם רוצים לערוך את המסיבה מחוץ לבית, חפשו את המקום המתאים, כגון מתחמי משחקים ומתקנים מתנפחים, אולם במרכז הקהילתי או מועדון מסיבות, והזמינו מקום מראש. ישנם לא מעט מקומות שעלולים להיות תפוסים חודשים מראש, לכן מומלץ לבצע את ההזמנה מוקדם ככל שניתן.

בחרו נושא: חשוב לבחור בנושא שהילד אוהב ולא רק בנושא שנראה חמוד או אטרקטיבי. כדאי לשוחח עם הילד ולבדוק איזו מסיבה הוא רוצה ולנסות לשלב מאפיינים מתחומי העניין שלו.

צרו רשימת מוזמנים: הזמינו את הילדים בכיתת הגן או בית הספר. מומלץ להזמין את כל הילדים בכיתה על מנת לא לפגוע באף אחד מהם. אם מדובר בילדים גדולים יותר, חשוב להזמין את החברים הקרובים ביותר.

בחרו את שעת המסיבה: כדאי לקחת בחשבון את תנומת אחר הצהריים ואת השעות בהן הילדים ערניים ונמצאים במיטבם. פעוטות יהיו ערניים יותר בשעות מוקדמות של היום, לפני תנומת הצהריים, בעוד שילדים גדולים יהיו במיטבם בשעות אחר הצהריים.

הכינו את ההזמנות: ציינו את התאריך, זמני ההתחלה והסיום, הכתובת ומספר הטלפון או כתובת המייל לאישור הגעה. במידת הצורך ציינו מידע על חניה ובקשות מיוחדות, כגון להצטייד בבגדי ים. החליטו אם אתם מעוניינים שההורים יישארו במסיבה וציינו זאת בהזמנות. ברוב המקרים, מסיבות ללא הורים נערכות לילדים בגילאי 6 ומעלה. שלחו את ההזמנות מספר שבועות מראש. אם תשלחו אותן מוקדם מדי, ההורים יכולים לשכוח מהמסיבה. אם תשלחו אותן מאוחר מדי, יתכן ואורחים רבים לא יוכלו להגיע.

הגישו אוכל מסיבות קלאסי: היצמדו לתפריט מסיבות הילדים הקלאסי, כגון פיצה, עוגה וגלידה. אם אתם חוגגים בבית, כדאי לבחור פינגר-פודס שמתאימים להגשה בטמפרטורת החדר, כגון מיני כריכים.

חשוב שתהיה לכם תכנית גיבוי למקרה שבחרתם לחגוג בחוץ ומזג האוויר לא משתף פעולה


בחרו את תכנית הבידור בתבונה: מוזיקאים או תיאטרון בובות הם בחירה מצוינת. יש לא מעט ילדים קטנים שפוחדים מליצנים או מדמויות בתחפושת.

שלבו בתכנית המסיבה שפע של פעילויות: הצלחת המסיבה תלויה בעד כמה תצליחו לשמור את הילדים עסוקים. בהמשך לכך, מומלץ לארגן תחנות יצירה בהתאם לנושא המסיבה ומשחקים קלאסיים, כגון כסאות מוסיקליים.

תנו לילדים להשתתף: פעילויות שמאפשרות לילדים להכין את האוכל שלהם יכולות להיות הצלחה גדולה. אם תאפשרו להם לבחור את התוספות שעל הפיצה או לקשט את הקאפקייק שלהם, מפלס ההנאה במסיבה יעלה. בו זמנית, תדרשו להכין פחות רעיונות לפעילויות וכמות העבודה שלכם תפחת.

בחרו לעצמכם צוות: בקשו מחברים או מבני משפחה שיגיעו לסייע לכם בארגון הפעילויות, בצילום ובניקיון.

הכינו את עצמכם לבלתי צפוי עם תכנית חלופית למקרה שבחרתם לחגוג בחוץ ומזג האוויר לא משתף פעולה.

פתחו את המתנות אחר כך: פתיחת המתנות במהלך המסיבה היא לא רעיון טוב. יש מי שעלולים להיעלב, מתנות יכולות ללכת לאיבוד וילדים יתחילו להתווכח על הצעצועים. המתינו עד שכולם ילכו ואז הקדישו זמן ליהנות מהמתנות.

YOU MIGHT ALSO LIKE