(י)עד לחתונה: מה משפיע על זוגות בבחירת יעד לחתונה בשנת 2019?
אם אתם מדמיינים טקס חופה על חוף טרופי באיזו מדינה רחוקה, ודאי תופתעו לדעת שהאפשרות לא מועדפת במיוחד על רוב הזוגות שמתחתנים השנה

רבים יכולים להשיב בקלות על השאלה "מהו יעד לחתונה?". הם יאמרו שמדובר על מקום בארץ טרופית רחוקה; מקום אקזוטי שמאפשר לקיים את הטקס על החול. אם זה מה שחשבתם על "יעד לחתונה", אתם צפויים להיות מופתעים ללמוד, שזה לא בהכרח מה ש"יעד חתונה" טיפוסי כולל בשנת 2019.



מסקר שנערך לאחרונה בנושא עלה, שיעדי חתונה טרופיים, שמאפשרים חתונות על החוף, אינם בראש רשימת היעדים הנבחרים ביותר בקרב זוגות מתחתנים. רובם בוחרים ביעד כזה לעתים רחוקות, למרות הפוטנציאל המצוין לצילומים באינסטגרם. השורות הבאות מספרות מהו "יעד חתונה" ובמה כרוך השינוי בתפאורה לצורך החגיגה.

לא בהכרח יעדים טרופיים: כבר ציינו שמדובר במיעוט. מסתבר שרק 22 אחוז מהזוגות בחרו לקיים את החתונה שלהם ביעד טרופי. כשמחליטים על מקום כיעד לחתונה, 84 אחוז מהזוגות ציינו שהם בחרו במקום על פי מזג האוויר. הגורם המשפיע הראשון על הבחירה היה האקלים במקום. כך שבחירה באזור טרופי לא היתה חובה. המשמעות היא שזוגות בוחרים סוגים אחרים של יעדים לחתונה: החל בכרמים וכלה באתרי נופש בהרים, נקודות ציון לאומיות, אזורים עירוניים ועוד.



מקומות מיוחדים: התשובה לשאלה מהו "יעד לחתונה?" עשויה להיות פשוטה: יעד לחתונה הוא מקום מיוחד לבני הזוג, משום שהוא לא מקום הולדתם או המקום בו הם גרים כיום. מהסקר עלה, כי 53 אחוז מהזוגות בחרו את יעד החתונה שלהם על פי המשמעות של המקום. מחצית מהזוגות בחרו ביעד משום שהוא צפוי לספק להם חוויה ייחודית. בין אם מדובר על אתר נופש מועדף, עיר אהובה או עיר מכללה, זוגות מעוניינים במקום שיספק מרכיב בעל משמעות לחתונה שלהם: החל במיקום ועד לפרטים הקטנים ביותר.



פחות אורחים: לחתונות שמתקיימות ביעדים שונים מגיעים פחות אורחים מאשר בחתונות שמתקיימות בעיר בה חיים בני הזוג. זה בטח לא מפתיע, משום שההגעה אל יעדי חתונות דורשת מאמץ גדול יותר מהאורחים, בהשוואה לחתונה בעיר בה חיים בני הזוג. על מנת להגיע ליעד החתונה האורחים צריכים לקחת פסק זמן משגרת היומיום שלהם, לנסוע אל היעד המרוחק בו מתקיים האירוע ולהישאר ללילה. בכך עולה גם המאמץ התקציבי לו הם נדרשים. לכן, סביר להניח שמצב כזה יצור לא מעט קשיים. מהסקר עלה, כי מספר האורחים הממוצע בחתונה שמתקיימת ביעד מרוחק מהבית הוא 94, בהשוואה ל-132 אורחים שמגיעים לחתונה שנערכת בעיר בה גרים בני הזוג.  

YOU MIGHT ALSO LIKE