סיי צ'יז: הכירו את הטרנדים בצילום שיסייעו לשמור את אלבום החתונה שלכם באופנה לנצח
בין הרשתות החברתיות לבין דוכני הצילום עם שלל האביזרים תוכלו ליצור לעצמכם אלבום חתונה שיראה רלוונטי גם כשהילדים שלכם יהיו בדרך לחופה

אתם רוצים שצלם החתונה שלכם יעשה את העבודה הטובה ביותר וידע כיצד להשתמש בטכניקות העדכניות ביותר. אך כנראה שאתם לא רוצים שהתמונות שלכם יהיו עד כדי כך אופנתיות, על מנת שהן לא יסגירו את השנתון בו התחתנתם בעוד עשרים שנה. לכן, כדאי לכם להיצמד למספר טרנדים בצילום שייראו עכשוויים גם כשהילדים שלכם יתחתנו.



אחד הטרנדים הקלאסיים הוא צילום בו הכלה והחתן נתפשים כשהם ברגע רומנטי, כמו חיבוק או נשיקה דביקה, וסביבם הכל נמצא בתנועה. אפשר להעצים את היצירה אם מצלמים סדרת תמונות בזו אחר זו ומניחים באלבום החתונה ברצף. התוצאה די מיוחדת ונראית כאילו עולמם של בני הזוג האוהב קפא לרגע, בשעה שסביבם הכל המשיך במרוץ.

 טרנד נוסף הוא דיוקן כלה. מדובר בצילומים שאף פעם לא נמאס מהם והם לעולם לא יצאו מהאופנה או מאלבום החתונה. הצילומים של הכלה ברגעים בהם היא מתארגנת לקראת האירוע, עם מעצב השיער והמאפרת; כשהיא לובשת את שמלת הכלה שלה בפעם הראשונה ובהמשך, גם כשיוצאים לסיור צילומים בלוקיישן נבחר יחד עם החתן. צילומי הדיוקן האלה נמצאים ברשימת החובה של צלמי החתונות יחד עם צילומי הדיוקן הזוגיים והמשפחתיים.



בשנים האחרונות הגיעו למחוזותינו גם דוכני הצילום המשלבים אפשרות שיתוף במדיה החברתית. מדובר על תאים מקושטים בהם המשתתפים במסיבת החתונה יכולים להצטלם בשילוב אביזרים משעשעים כאלה ואחרים. אין ספק שצילומים כאלה יראו עד כמה אנשים נהנו באירוע גם בעוד עשרים שנה.

טרנד נוסף, הוא צילומי היום שאחרי. מדובר בסדרת צילומים של הכלה והחתן בבוקר שלאחר האירוע. הימים שלפני החתונה יכולים להיות עמוסים במיוחד והצלמים עושים כמיטב יכולתם על מנת לצלם כמה שיותר תמונות למאגר. אך ביום שאחרי, כשהכל הרבה יותר רגוע, אפשר לזכות בתמונות משוחררות יותר ורשמיות פחות, שניתן לשלב בעמודים האחרונים של אלבום החתונה.

YOU MIGHT ALSO LIKE