על הרגליים: אם יש משהו שיכול להרוס לך את יום החתונה זו נעל לא מתאימה
לא יתכן שאחרי כל הטרחה והשקעת הזמן והמשאבים ביום האירוע, תסבלי עם כל צעד שתעשי משום שנעלי הכלה שלך לא נוחות ולא מתאימות לשימוש במשך יום שלם, שכולל צילומים, צעידה אל החופה ומסיבת ריקודים גדולה. כך תבחרי את האחת הנכונה

נפתח בזה שנעלי הכלה האידאליות הן אלה שמשלבות יופי ונוחות באופן מקסימלי. הן אלה שיעניקו לך תחושה אידאלית. החיפוש לא מאתגר כפי שהוא נראה והוא בטח פשוט וקל יותר מאשר למצוא את הגבר המתאים לחתונה. אז איך תדעי שמצאת את הנעל הנכונה? פשוט: כשתנעלי אותה תרגישי כמו באגדה ההיא, כמו סינדרלה.

אם תרצי, נעלי הכלה שלך יהפכו לאמירה אופנתית בפני עצמה

חשוב לציין שלא משנה עד כמה נעלי הכלה יהיו מעוצבות, יפות ואלגנטיות, כל אלה יתפוגגו אם הנוחות תיעדר.

נעלי הכלה מהווה חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי, גם אם בחרת בשמלה ארוכה-ארוכה שמכסה אותן רוב הזמן, הן נחשפות בשלב כזה או אחר ולכן יש לבחור אותן בקפידה. למעשה, מומלץ להתייחס אליהן כאל אביזר אופנתי, באמצעותו ניתן להעניק למראה הכללי מגע ייחודי.

אם במראה עסקינן, כדאי לבחור בנעליים שיתאימו לשמלה. אם מחליטים לעצב נעליים במיוחד ליום החתונה, אפשר לבחור בעיצובים המשלבים אפליקציות זהות לאלה ששולבו בעיצוב שמלת הכלה. בין העיצובים המככבים על רגליהן של כלות בשנים האחרונות תוכלו למצוא דגמים בעלי עקבים גבוהים שמשלבים קשר פרפר או אבני חן. התוספות מעניקות מתאפיינות בנשיות חלומית, שהולמת את האווירה ביום החתונה.

זוג נעלי כלה נוסף יאפשר לך ליהנות משלב הריקודים ביתר נוחות


הצבע של נעלי הכלה יכול לשמש אמירה אופנתית בפני עצמה. רוב הכלות בוחרות בנעל קלאסית בצבע לבן. יש מי שמעוניינות לשלב מראה זוהר ויוקרתי יותר ובוחרות בנעל המשלבת לבן עם נגיעות של כסף. הבחירה בנעלי כלה כסופות גם היא פופולרית מאוד.

אחת האפשרויות היא לבחור דווקא בנעל שמתאימה לצבע החליפה של החתן או לצבע העניבה שלו. השילוב הזה יצטלם מצוין ויצור חיבור אלגנטי ומתוחכם בין המראה של הכלה לבין זה של החתן.

לסיכום, אם בכל זאת יש נעל שאת רוצה לשלב במראה הכלה שלך, והיא לא מתאימה לשימוש לאורך שעות ארוכות, תמיד תוכלי לבחור נעל נוספת. נעל כזו צריכה להיות נטולת עקב ונוחה ביותר. היא תעניק לכף הרגל מנוחה מהנעליים הנוחות פחות ותאפשר לרקוד בלי בעיה במהלך המסיבה.

YOU MIGHT ALSO LIKE