אל תזיעו על זה יותר מדי: קבלו הצצה בכמה מקומות ליום הולדת שתמצאו בניו יורק
יש מעט דברים שיגרמו לכם להזיע יותר מאשר לתכנן מסיבת יום הולדת לאחד הילדים שלכם. אנחנו ננסה לסייע עם המלצות שיספקו השראה למי שמתקשים למצוא מקום לחגיגה בניו יורק

זה קורה אחרי שמסיימים עם חגיגות יום ההולדת של אחד הילדים שלכם וצריך להתחיל לתכנן את מסיבת יום ההולדת של ילד אחר. אם יש שלושה ילדים זה כבר משתלט על כל השנה. המצב הוא פרמננטי: תמיד יש יום הולדת לתכנן. כשחיים בניו יורק זה יכול להיות מאתגר לארגן מסיבות מוצלחות מדי שנה.

בכל מקרה יהיה כיף, אז אתם לא צריך להזיע כל כך

לא תמיד אפשר לחגוג בבית, מה שהופך את איתור המקום ללא פשוט. אך מדי שנה נפתחים בעיר מקומות חדשים שאפשר לחגוג בהם מסיבות נהדרות. על מנת לצלוח את החגיגות אפשר לבחור בין מקומות מרכזיים בהם הילדים יכולים ללמוד וליהנות, דרך מקומות שמאפשרים לצבור הרפתקאות ועד למקומות בהם אין בעיה לשלב אוכל ומשחקים ולהשאיר כתמים בכל מקום.

CoolMess – Upper East Side
אם יש לכם ילד שאוהב ממתקים או יצירות טעימות וביתיות המקום הזה מספק את חבילת מסיבת יום ההולדת המושלמת עבורו. משתתפי המסיבות ב-CoolMess יכולים להשתתף בהכנת גלידה מיוחדת במינה. חבילת יום ההולדת כוללת גם פיצה ומסעדת ממתקים, שם הילדים ממלאים דליי צבע בפינוקים ואם הם עדיין רעבים הם יכולים לאכול במסעדת ההמבורגר המשובחת, שנמצאת בקומה הרביעית. (כתובת: at 137 East 62nd St. at Lexington Ave.)

The Playroom NYC – Upper East Side
חדר המשחקים הזה הוא למעשה שלוש קומות שמציעות אפשרויות לחגוג מסיבות יום הולדת. המתחם כולל אזור בו ניתן להצטלם צילומי סלפי יצירתיים ומארח שאחראי על כל הפרטים במהלך האירוע. המקום מאפשר לילד החוגג ולהוריו ליהנות עם כל המוזמנים במסיבת נושא עם תחפושות. אפשר להתאים חבילות בהתאם לכל תקציב, כשהתוספות כוללות הופעות, ציורי פנים, קעקועי נצנצים, עוגות בהתאמה אישית, אוכל למבוגרים ועוד. כל החבילות כוללות שימוש חופשי ובלעדי לאורחי המסיבה במרחב המשחקים. (כתובת: at 1439 First Ave)

המתכון להצלחה של מסיבות: אוכל שילדים אוהבים ופעילויות מהנות

Voila Chocolate – Upper West Side
תנו לילד או לילדת יום ההולדת ולחברים שלהם לבלות יום או לפחות 90 דקות כשוקולטיירים, במתחם השוקולד הזה. הילדים לובשים סינרים ומפשילים שרוולים על מנת ליצור יצירות שוקולד מעוצבות, חטיפי שוקולד, סוכריות על מקל ועוד שלל ממתקים טעימים שהם יכולים לקשט ולקחת איתם הביתה. חדר המסיבות הפרטי יכול לאכלס עד 15 ילדים, בעוד שכל החללים האחרים במתחם מתאימים לקבוצות של עד 40 ילדים. תוכלו להוסיף לחגיגה גם שוקו חם, נצנצים אכילים, אוכל מתפריט חברת הקייטרינג, עוגת יום הולדת בהתאמה אישית, עוגיות ומשקאות למבוגרים, כולל אספרסו, לאטה, יין, פרוסקו ובירה. (כתובת: at 221 West 79th St., between Broadway and Columbus)

YOU MIGHT ALSO LIKE