איפה תעשו את זה? כך תבחרו מקום לחגיגת האירוע שלכם
קראו על הדרישות הבסיסיות שחשוב לבדוק כשמגיעים לבחור את המקום המתאים לחגוג חתונה, בר מצווה, ברית או מסיבת יום הולדת

לא משנה אם חוגגים, חתונה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, מסיבת יום הולדת או כל אירוע שמח אחר, מתחם האירועים מהווה את התשתית לחגיגה. מדובר על אחד המרכיבים המרכזיים יותר בתהליך ארגון האירוע. בהמשך לכך, חשוב לבחור את המתחם הנכון, באופן שיתאים לסגנון האירוע ולמאפייני החגיגה.

בחרו מתחם אירועים שמתאים לאופי האירוע והיקפו


על מנת שהאירוע יהיה מוצלח ויתנהל כשורה, על מתחם האירועים הנבחר למלא אחר מספר דרישות בסיסיות. כך שתהליך הבחירה דורש תשומת לב לעמידה בדרישות אלה. אך הוא הופך לאתגר משמעותי כשנחשפים למגוון האפשרויות שקטגוריית מתחמי האירועים מציעה.

לצד האפשרות לחגוג במתחמי האירועים, כיום, נראה שניתן לקיים אירועים בכל מקום כמעט. בהמשך לכך, ישנם בעלי אירועים שבוחרים להעניק לחגיגה שלהם ממד יוצא דופן, החל באתרים מיוחדים בטבע, דרך אתרים היסטוריים ומלאי השראה וכלה בפארקי שעשועים עתירי צבע ואנרגיות מקפיצות. אך הרוב חוגגים במתחמי אירועים, כגון גנים ירוקים עתירי צמחיה, אולמות שקופים וממוזגים או מבנים מודולריים, שעוצבו בהתאמה אישית לצרכי האירוע.

על מנת לבחור את המקום המתאים לאירוע שלכם, כדאי לבחון את השלבים הבסיסיים של האירוע ולוודא שהמקום כולל את המאפיינים המתאימים לכל שלב. כך, למשל, כל אירוע נפתח בקבלת פנים, ממשיך בכניסה רשמית של בעלי האירוע, כגון טקס חתונה או מופע מיוחד של בר או בת מצווה; משם האירוע ממשיך למגה מסיבת ריקודים, המלווה בארוחה משובחת. רבים מעניקים לאירוע שלהם ממד מיוחד באמצעות התאמה מיוחדת בין מאפייני המקום הנבחר לבין שלבי האירוע.

אל תשכחו לבדוק שיש למקום הנבחר רישיון עסק בתוקף

אך לפני שאתם מתפנים לחשוב מחשבות יצירתיות, נזכיר את הדרישות הבסיסיות שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם בוחרים במקום המיועד. הדרישה הראשונה והבסיסית ביותר היא רישיון עסק. חשוב לבקש מהבעלים להציג רישיון בתוקף. רישיון כזה מעיד על כך שהמקום נמצא תחת פיקוח של הרשויות המקומיות ועומד בכל התקנים הבטיחותיים לקיום אירועים, בהם גם כיבוי אש ותברואה.

הדרישה הבאה תהיה נגישות לאורחים שלכם. חשוב לבחור במקום שנמצא באזור שנמצא במרחק נסיעה סביר עבור רוב האורחים שלכם. כמו כן, אם חלק מהאורחים שומרים על כשרות, חשוב לבדוק איזו מידת כשרות דרושה על מנת שכולם ייהנו מהאוכל באירוע והאם המקום עומד בדרישה. בהמשך לכך, יש לבדוק את מידת הניקיון ותחזוקה במטבח, בתאי השירותים ובכלל אזורי המתחם. ההשקעה בסעיפים אלה מעידה על רמת הניהול של המקום, אשר לה יהיה חלק נכבד בהצלחת האירוע שלכם.  

YOU MIGHT ALSO LIKE