איך לצמצם את רשימת המוזמנים לחתונה בתקופת הקורונה
הזמנת אורחים לחתונה יכולה להיות משימה מאתגרת בפני עצמה. אך כיצד נתמודד עם העובדה שכעת אנו נאלצים דווקא לצמצם למינימום את רשימת האורחים, את מי נזמין ואת מי לא?

תכנון חתונה בשנת 2020 דורשת סט כלים שונה לגמרי מאשר בכל שנה אחרת. הדרישה לריחוק חברתי מציגה בפנינו בחירות אחרות והחלטות חדשות לגבי האירוע. גם בעניין האורחים יש שינוי, לא עוד חתונות גדולות (לפחות בתקופה הקרובה). הטרנד החדש שעלה מתוך התקופה הוא חתונות אינטימיות שמקדשות את האיחוד של הזוג ופחות את הזוהר של האירוע.

 

 

אז איך נדע כיצד לבחור את רשימת המוזמנים בקפידה? הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

 

שיקלו לשכור שירות של מארגן חתונות

יש כרגע כל כך הרבה הנחיות והגבלות שקשה לעקוב אחריהן, במיוחד כשאתם עסוקים באירוע כל כך סנטימנטלי. מארגן חתונות יהיה מיודע בכל ההנחיות מתוקף תפקידו וידע להנחות אתכם לפי זה, כיצד כדאי לכם לפעול בנוגע לכמות המוזמנים. כמובן שגם בכל מקרה עתידי של שינוי לכאן או לכאן, יהיה עבורכם מי שיטפל בכל מה שקשור גם לספקים ואנשי שירות ואתם לא תצטרכו לשבת ולערוך שיחות.


הזמינו רק את מי שאתם לא יכולים לדמיין את החתונה בלעדיו

בסופו של יום, לכל אחד יש מעגל של אנשים קרובים שהם חלק בלתי נפרד מחיינו. מי היו האנשים שקפצו לכם יש לראש ברגע שהתחלתם לארגן רשימה או כשבכלל רציתם לספר על האירוסים? אלה האנשים שכנראה יהיה לכם קשה אם הם לא יהיו חלק מהיום המשמח הזה.

 

 

 

וותרו על האפשרות של הזמנה זוגית

עד עכשיו לא הייתה כל בעיה עם זה שאורחים יביאו איתם את בני הזוג שלהם, אך באקלים הנוכחי זה מגדיל משמעותית את רשימת המוזמנים. לכן, מומלץ לוותר על הזמנות זוגיות ולהזמין יחידים בלבד. כולם מודעים למצב ולכן כנראה שתקבלו הבנה גם מהצד השני על החלטה שכזו.

הימנעו מלהזמין אורחים שנמצאים בקבוצת סיכון

ההמלצה הזו נשמעת אולי קשוחה, אך בסופו של דבר היא הטובה ביותר לכל הצדדים. אם יש לכם בני משפחה מאוד מבוגרים או כאלה שלוקים במצבים בריאותיים שמסכנים אותם, עדיף יהיה לשמור עליהם מלהיות באינטראקציה עם אנשים אחרים. אם כמות האורחים מאוד מצומצמת, ברמת המשפחה הקרובה תמיד אפשר להזמין את סבא וסבתא כל עוד שומרים על הכללים של ריחוק חברתי.

 

 

אפשרו השתתפות דרך המסך

נכון שלהיות אורח בחתונה בזום זה לא ממש אותו הדבר כמו ממש להיות נוכח, אך זו דרך מעולה לחגוג עם יותר אנשים מבלי ליצור התקהלות. בנוסף, זה יכול לעזור לכם להרגיש יותר בנוח עם צמצום רשימת האורחים שיקחו חלק בחגיגה פיזית. ישנן המון אופציות לשדר את האירוע בלייב היישר למסכים של האורחים שלכם כמו זום כמובן, יוטיוב לייב, פייסבוק לייב ועוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE