זה מיותר בדיוק כמו החתן: להפתיע את האורחים שלכם עם אוכל מקורי
מסעדות גורמה ומזון איכותי הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. השפים צובאים על תכניות הטלוויזיה ובבתים, כולם שפים בעצמם. איך תוכלו להעניק לאורחים חוויית טעם יוצאת דופן?

בעידן בו שולט במסכי הטלוויזיה צבא של תכניות בישול, שזוכות למדדי צפייה מרשימים; עידן בו מנות גורמה ובישול מתוחכם הפכו לנחלת הכלל, ואיכות קולינרית היא כבר לא עניין ששמור ליחידי סגולה, המזון שרובנו אוכלים השתבח. אפילו מנות מזון מהיר זוכות לפרשנות מחודשת עם תוספות מקוריות מחומרי גלם בריאים יותר.

הפתיעו את האורחים עם טעמים חדשים


השינויים האמורים מעלים את רף הציפיות בקרב רבים ובעיקר בקרב האורחים באירוע שלכם. אין ספק שהם יצפו לאוכל מעניין ומפתיע, לפחות כמו זה שהם יכולים למצוא במסעדת השף השכונתית הקרובה לביתם.

בדרך כלל מגישים בחתונה הרבה אוכל, לצד המנה העיקרית. לכן אחת האפשרויות להפתיע את האורחים יכולה להיות עם כמה מתאבנים או עם מנות קטנות ומיוחדות שיעוררו את בלוטות הטעם לצד המשקה.

פופסיקל קוקטייל היא דרך יצירתית להגיש שמפניה באירוע. אין משהו מרענן יותר מאשר קרטיב פירות. עכשיו דמיינו את גרסת הגורמה של האמור, בטעמים שונים כגון אוכמניות או אפרסק. דוגמא נוספת היא קינוחי קפה. הרעיון יכול לזכות בטעמים שתרצו, כשהוא מתבסס על עוגת בראוני קטנטנה שממוקמת בתחתיתו של ספל קפה מהודר, עליה מוזגים קפה ומוסיפים גבעת קצפת. הקינוח הזה יעורר את האורחים אחרי שאכלו לא מעט ויגרום להם להמשיך לפזז על הרחבה.

קולינריה משובחת כבר לא שמורה ליחידי סגולה


לצד המנות המיוחדות אפשר להפתיע את האורחים עם תחנות שף, שילוו את כל האירוע: מרגע קבלת הפנים, אפילו במהלך טקס החופה וגם אחרי הארוחה העיקרית, עד שוך המסיבה. בעמדות השף האורחים ימצאו מנות גורמה קטנות, בגודל ביס שאפשר להחזיק בקלות ביד אחת. הרעיונות יכולים להתפתח במהלך שיחה עם השף, כשהמטרה היא להעניק לאורחים הזדמנות להתנסות בטעמים חדשים תוך הקפדה על הפרטים הקטנים.

דרך נוספת להוסיף מקוריות למנות שמגישים במהלך האירוע, היא להוסיף עמדה עם קוקטיילים של מרק. מדובר על 'שוטים' של מרקים בטעמים ובטקסטורות שונות, שיכולים להשתלב מצוין בשלב המתאבנים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE