איך לארגן חתונה ירוקה
בואו נודה בזה, העולם לא צריך עוד פסולת או זיהום. איזו מתנה טובה יותר תוכלו להעניק לסביבה מאשר אירוע שמתחשב בטבע ולא תורם להתחממות הגלובלית. כדאי לכם לנסות להתאים אפילו פרט אחד באירוע למטרה, זה ממש קל

 

אמנם חתונה היא אירוע חד-פעמי, אבל זה ממש לא אומר שחייבים לשלב בה סכו"ם וקישוטים חד-פעמיים שהופכים לפסולת נצחית. במיוחד משום שהאיחוד בין שני בני הזוג במהלך האירוע מסמל תקווה לעתיד שיבוא והקמת משפחה חדשה, למה לא לתרום לעתיד טוב יותר? אין דרך טובה מזו לפתוח את חייכם המשותפים יחד. הנה מספר רעיונות לארגון חתונה ירוקה:

 

 

שמלת כלה–עדיף לשכור או לקנות יד שנייה

רוב שמלות הכלה נלבשות פעם אחת בלבד, לכמה שעות בודדות והמחיר שלהן כמובן הוא אסטרונומי. רכישת שמלה יד שנייה תפחית את התרומה שלך לזיהום שנוצר מתעשיית הטקסטיל. אל תתני למילים "יד שנייה" להבהיל אותך, זה לא אומר שתלבשי סמרטוט לאירוע. יש המון שמלות וינטג' בחנויות שהן פשוט אוצר גלום, משלל תקופות. שכירת שמלה גם היא כמובן פתרון מעולה שיכול להציע לך שמלות עדכניות יותר של מעצבים עכשוויים, במחירים נוחים.

 

 

וותרו על קישוטים מפלסטיק

כן, קישוטים מפלסטיק כוללים גם בלונים. אמנם מדובר בקישוטים יפים שעושים אחלה אווירה, אבל עבור בעלי החיים והסביבה מדובר באסון שמשפיע גם עלינו. במקום, השקיעו יותר בקישוטי פרחים מקומיים שמתאימים לעונה. כך תצמצמו גם זיהום שנובע ממשלוח של פרחים מאזור אחר ולא תתרמו לגידול פרחים בתנאים שדורשים שימוש באמצעים מזהמים.

 

 

השקיעו בתכשיטים בסחר הוגן

האנשים שעובדים בכריית היהלומים או האבנים היקרות המרכיבים את התכשיטים שלכם זכאים לתנאים מכבדים ובטוחים, כמו גם שכר הוגן. קנייה של תכשיטים בשכר הוגן גורמת לדברים הללו לקרות וכך מפחיתים את ההשפעות השליליות גם על ייצור התכשיטים וגם על הקהילה והסביבה המקומית. דרך נוספת לרכוש תכשיטים שלא פוגעים בסביבה, היא לבחור בתכשיטי וינטג'.

 

 

בחרו הזמנות מנייר ממוחזר

הזמנות לחתונה יכולות להיות דבר יפיפה ומרגש, אבל הן קצת מאבדות מהקסם שלהן כשהן פוגעות בעצים ששומרים עלינו. במקום, אפשר להדפיס את ההזמנות על נייר ממוחזר ולהמליץ לאורחי החתונה למחזר את ההזמנות במקום להשליך אותן לפח. אפשר גם להיפטר מהנייר לגמרי ולבחור הזמנות וירטואליות שמקלות גם עליכם וגם על הטבע.

 

 

בחרי במאפרת ומסרקת שמשתמשת במוצרים ללא אכזריות

את יכולה להיראות הכי יפה ביום המיוחד שלך, מבלי לפגוע בחיות חסרות ישע. יש המון מותגי איפור גדולים ואהובים שלא עושים ניסויים בבעלי חיים וחלקם אפילו מציעים מוצרים טבעוניים. יש מאפרות ומסרקות שחרטו על דגלן שימוש במוצרים נטולי אכזריות, שיעניקו לך מראה מושלם ולב שקט.

YOU MIGHT ALSO LIKE