קרוב לטבע: כל מה שאת צריכה לדעת על איפור כלות טבעי
בשנים האחרונות המראה הטבעי כובש את עולם החתונות, ובצדק, אף אחת לא רוצה להרגיש שהיא לא עצמה ביום המרגש והחשוב בחייה. על האיפור להדגיש את היופי הטבעי שלכן, ובעיקר, לגרום לכן להרגיש בנוח. הנה כמה טיפים שחשוב שתכירי

הכל כמעט מוכן, וכעת הגיע הרגע לבחור את מראה האיפור לחתונה שלך. מתחשק לך להיראות טבעית ובמיטבך ואין לך מושג מאיפה להתחיל? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. ריכזנו עבורך את המידע החשוב ביותר וכמה טיפים מרכזיים להשגת לוק טבעי, מדהים וחגיגי, במיוחד ליום החתונה שלך. 

בראש ובראשונה, על האיפור הטבעי להתאים לאופי שלך, לתסרוקת, וכמובן, לשמלה. חשוב גם לקחת בחשבון את נתוני האירוע, כלומר האם החתונה שלך מתקיימת בצהריי היום, או בערב. באולם סגור, או באוויר הפתוח. 

מה חשוב לעשות לפני שבוחרים מאפרת? 

היום קל למצוא מידע ונשות מקצוע ברשת, אך לפני שעושים את הבחירה הסופית, חשוב להכיר לעומק את המאפרת. להיכנס לאתר שלה, לעמוד האינסטגרם, וכמובן לנהל שיחת היכרות. מומלץ גם לאסוף ככל האפשר השראות וסגנונות שאת אוהבת, בשביל להגיע לתוצאה הטובה ביותר, כזו שתגרום לך להרגיש במיטבך. בנוסף, אל תוותרי על סשן איפור ניסיון, כך תוכלי להרגיש את הכימיה בינך לבין המאפרת, ולהתאים ציפיות. 

לא להתפשר על כימיה ומקצועיות 

מאפרת מקצועית, כזו שמכבדת את הלקוחה שלה, תבקש להכיר את הכלה ככל האפשר על מנת להתחשב ברצונות שלה ולהגשים את חלומה. על המאפרת לדעת מה האופי של הכלה, הויז׳ן שלה לאותו היום, כאשר המטרה צריכה להיות משותפת: לגרום לכלה להרגיש הכי יפה בעולם באותו היום, וגם שנים מאוחר יותר, כאשר תסתכל על תמונות החתונה. 

חמש טיפים קטנים אך חשובים:

1. מים, מים, ועוד פעם- מים 

בשביל להגיע ליום המרגש בחייך עם עור פנים נקי, זוהר וצעיר, הקפידי לשתות הרבה מים בשבועות לפני האירוע. לפחות שמונה כוסות מים ביום, וכמה ימים לפני החופה, אפילו יותר. 

2. הימנעי מהשמש 

לפני האירוע הגדול, תנסי להימנע ככל האפשר מחשיפה לשמש ללא הגנה, על מנת להימנע מכתמים, קמטים, וקילופים. 

3. שגרת טיפוח

כחודש או חודשיים לפני החתונה, מומלץ לבנות ביחד עם קוסמטיקאית מקצועית שגרת טיפוח ייחודית, על מנת שתוכלי להיראות במיטבך, ובעיקר, על מנת שהעור שלך יראה הכי טוב וזוהר שהוא יכול להיות. 

4. לא לשחק עם הגבות 

הגבות הן חלק מרכזי בפנים שלנו, וביום החתונה, מדובר על חלק מרכזי וחשוב באיפור. בדיוק בגלל זה, הימנעי מלהתעסק עם הגבות בעצמך, ותפני אך ורק למעצבת גבות מקצועית, כמובן בהתייעצות עם המאפרת. 

5. זה לא הזמן להרפתקאות חדשות 

לפני החתונה, מומלץ לא לנסות דברים חדשים שמעולם לא ניסית, כמו קוסמטיקה חדשה, מיטות שיזוף, הזרקות, איפור קבוע, וכדומה.



YOU MIGHT ALSO LIKE