תזכורת: כמה מהדברים שקל לשכוח בשבוע שלפני החתונה
למרות שכבר חתמתם על משלוח הפרחים, חשוב שתוודאו שהם ישלחו בזמן. על אחת כמה וכמה עם כל המרכיבים שקשורים ביום החתונה שלכם: ודאו שהכל יתבצע כשורה ובזמן

אתם שבוע אחד מטקס החתונה ואין ספק שדאגתם לארגן הכל ואין יותר מוכנים מכם. אך במהלך השבוע הקרוב יש כמה משימות קטנות וחשובות שכדאי לבדוק אם הכנסתם לרשימה שלכם, על מנת לוודא שהן לא יפלו בין הכיסאות.

נהלו רשימה מסודרת של המטלות על מנת שלא תפספסו משהו חיוני ביום החתונה

התחילו בשיחות עם כל נותני השירותים ששכרתם, על מנת לוודא שהם מעודכנים ומוכנים. וודאו, שחברת הקייטרינג וצוות ניהול האירוע במתחם האירועים מעודכנים במספר האורחים. בררו כמה מנות נוספות חברת הקייטרינג מתכוונת להכין. עדכנו את צוות הנהלת מתחם האירועים ברשימת הבקשות המיוחדות שלכם. עברו עם כל נותני השירות על לוח הזמנים במידת הצורך, על מנת לוודא זמני אספקה, התקנה והגשה.

התקשרו לחברת הלימוזינות או חברת השכרת הרכב על מנת לאשר את המיקומים השונים הדרושים לכם לאיסוף. אם אתם לא רוצים לקבל שיחות מחברת הקייטרינג בזמן האיפור ועיצוב השיער, בקשו משני חברים או בני משפחה להיות נציגי הקשר שלכם מול כל נותני השירות ביום האירוע. העבירו אל נציגי הקשר שלכם רשימה עם הפרטים של כל נותני השירותים.

כמו כן, הכינו מראש את ההמחאות עם הסכומים אותם אתם צריכים לשלם לכל נותן שירות ביום החתונה. העבירו את ההמחאות להורים שלכם, שידאגו לשלם לכל מי שצריך בזמן הדרוש.

צרו קשר עם כל נותני השירותים על מנת לוודא שהם מעודכנים ומוכנים


אם אתם נוסעים לירח דבש מיד בתום האירוע, פנו לעצמכם זמן לארוז בנחת. גם אם אתם נוסעים ביום שאחרי החגיגה, לא כדאי לדחות לרגע האחרון אריזה לשבוע או יותר.

במהלך השבוע שלפני האירוע מומלץ לארגן עזרה לכל אורח שזקוק לסיוע כלשהו. בין אם מדובר באורחים קשישים או חולים, שמגיעים במיוחד על מנת להשתתף בחגיגה שלכם. ארגנו להם הסעה נוחה אל מתחם האירוע וממנו וודאו, שיהיה להם מקום מתאים למנוחה במהלך החתונה.

YOU MIGHT ALSO LIKE