תזכורת: כמה פריטים קטנים שאתם פשוט חייבים באירוע שלכם
החל בערכת חירום ועד לכלים המתאימים לחתוך את העוגה. קבלו תזכורת מועילה לכמה פריטים שאתם לא רוצים לשכוח ביום האירוע שלכם

כשאתם מתכננים חגיגת אירוע, יסלח לכם אם תשכחו פרט אחד קטן או שניים. אך יש כמה פרטים שעלולים להעיב על השמחה אם ישכחו מאחור. נכון שהם לא חשובים כמו זר הפרחים של הכלה או העניבה של החתן. אך הם בהחלט יכולים לעשות את ההבדל ולהפוך את היום לנוח ונעים יותר.



חיוני מתחת לשמלת הכלה: אין מצב גרוע מאשר להתרוצץ ברגע האחרון על מנת למצוא את החזיה המתאימה למחשוף העמוק או לכתפיות. אם את בענייני הלבשה תחתונה, כדאי שתמצאי גם את התחתון המתאים על מנת לוודא שהכל מונח כשורה.

תוספת אישית שמתאימה לסגנון שלכם: אתם יכולים לבחור במפיות קלאסיות בצבע לבן, שבטח יהיו זמינות אצל חברת הקייטרינג או במתחם האירועים. אך למה שלא תתאימו מפיות מיוחדות, כוסות קוקטייל מעוצבות או עיצוב שולחן יוצא דופן? תוכלו לעשות זאת באמצעות שילוב הודעה נחמדה לאורחים או באמצעות הטבעת ראשי התיבות של שמכם. כמו כן, תוכלו ליצור קוקטייל על פי טעמם האישי, לתת לו את שמכם ולהזמין את האורחים לבקש מהברמנים להכין להם אותו.

כלים לחיתוך ולהגשת עוגת החתונה: יצירת המופת שלכם מוכנה וזוכה לתשומת לב מרבית. אך בדיוק כמגיע הרגע לטעום ממנה, אתם לא מצליחים למצוא את הכלי המתאים, שיאפשר חיתוך ראוי והגשה פשוטה. לכן, אל תשכחו את הסכין לעוגה, את כלי ההגשה וגם כמה צלחות ומזלגות להגיש לאורחים המתקבצים סביבכם.



ערכת חירום: רוכסן תקוע, כפתור שנתלש ממקומו, טיפה של יין אדום או כל תקלה אחרת בלתי ניתנת לשליטה. טריוויאליים ככל שיהיו, מצבים כאלה יכולים להשפיע על מידת השמחה ולעתים אף לגרום לפאניקה ביום החתונה, בייחוד אם אתם לא מוכנים. לכן, מומלץ לארגן ערכת חירום, שתוכל לשמש אתכם במקרה הצורך ביום הגדול. הכניסו לתוך תיק קטן, חוט ומחט בצבע התואם לזה של השמלה, מסיר כתמים, בושם וכל פריט אחר שיתכן ותצטרכו במהלך האירוע.

YOU MIGHT ALSO LIKE