הרשימה האולטימטיבית: של פריטים שכל חתן פשוט חייב ביום החתונה
יש לנו דרך פשוטה וקלה יותר לסייע לך לזכור לקחת איתך את כל מה שאתה צריך ביום החתונה. כל שעליך לעשות זה לוודא שאתה אורז הכל בתשומת לב

היום הגדול שלך כבר כאן ואתה צפוי להתחתן עם החברה הכי טובה שלך. אתה עצבני. אתה מתרגש. זה יום מלא ברגשות, מתחים ואנרגיה, עד שקל לשכוח את הפריטים הבסיסיים שדרושים על מנת שתראה ותרגיש הכי טוב בחתונה.

רשימה רגילה לא תצליח לסייע לך, כשיש כל כך הרבה דברים לזכור. אז יש לנו דרך פשוטה וקלה יותר כשכל מה שעליך לעשות זה לוודא שאתה אורז את כל הדרוש לך בתשומת לב.

צ'קים וכסף מזומן לטיפ: בעוד שמשלמים מראש לרוב בעלי המקצוע שלוקחים חלק ביום החתונה, יש כמה כאלה שידרשו את התשלום לאחר מתן השירות. על מנת להימנע ממצבים מביכים ביום החתונה, כדאי לוודא שהתשלומים מוכנים מראש, בתוך מעטפה אחת. כמו כן, מומלץ להכין מעטפות נפרדות עם כסף מזומן לטיפים עבור אנשי צוות שונים, כגון עובדי חברת הקייטרינג ומעצבי השיער והאיפור של הכלה.

אביזרים: אם הגעת לשבוע שלפני החתונה, סביר להניח שהחליפה שלך כבר מוכנה. אך חשוב לוודא שכל האביזרים הנלווים מוכנים גם כן. אל תשכח לארוז את מטפחת הכיס הצבעונית (אם יש לך כזו), את העניבה, החגורה והגרביים. קל לשכוח פריטים קטנים, כגון חפתים, שלא מומלץ להשמיט ביום החתונה, משום שהם מעניקים מראה אלגנטי עם אמירה אישית. כמו כן, כדאי לארוז את טבעות הנישואים.



טבעות הנישואים: לא תוכל להתחתן בלי טבעות נישואים. מומלץ לשמור אותן במקום בטוח בתוך קופסאות ואת הקופסאות להכניס לתוך אחד התאים הקטנים של התיק ליום החתונה. מומלץ שזה יהיה תא קטן עם רוכסן, כך שהן לא יפלו.

ערכת חירום: כדאי להתכונן גם לקראת מה שלא צפוי. המראה שלך חייב להיות נטול רבב. לכן מומלץ לארוז מגבונים לחים להסרת כתמים, למקרה שמשהו נשפך על החליפה. כמו כן, מומלץ לארוז גליל לניקוי צמרונים ואבק מפריטי הלבוש. לא כדאי לשכוח לארוז דאודורנט, במיוחד אם החתונה נערכת בעונת הימים החמים. זה יסייע לשמור על רעננות ועל הבגדים נטולי זיעה. כדאי לשלב בערכת החירום גם כמה פלסטרים, תחבושות וגלולות נגד כאב ראש.

YOU MIGHT ALSO LIKE