ילדים זה שמחה: שלושה רעיונות מגניבים שיעסיקו את הקטנים בזמן החתונה
חתונה היא ללא ספק אחד האירועים המרגשים בחיים, ולכן הוא חייב להיות מתוכנן בקפידה ולספק חוויה נעימה ומוצלחת. לכן, חשוב לדאוג לפעילות מתאימה עבור הילדים הנמצאים באירוע ובכך לאפשר למבוגרים ליהנות

החתונה קרבה? הכל מוכן ומושלם, איך אתם חוששים לגבי הילדים במהלך האירוע? מה יעשו? כיצד יעסיקו את עצמם? ובעיקר, שלא יפריעו למבוגרים ליהנות מהאירוע בשלווה ונעימות. יש לנו בדיוק בשביל זה שלוש רעיונות נהדרים ומגניבים: 

מתנפחים בחוץ

כאשר הילדים יהיו עסוקים ומרוצים, גם הוריהם יוכלו ליהנות בכיף מהאירוע המשמח ביותר בחייכם. ניתן להשכיר 2-3 מתנפחים בהתאם למספר הילדים באירוע, בליווי מפעילים שישגיחו על קיום הנחיות הבטיחות. מומלץ לבחור במתנפחים צבעוניים ומאתגרים כמו: טירה, מתנפחי קליעה למטרה, מגלשות, או כאלה המשלבים אלמנטים של טיפוס. כך הילדים יהיו עסוקים ויוציאו את כל המרץ שלהם בפעילות, ולכם לא יהיו דאגות לגבי העסקתם.

חשוב להזמין את המתנפחים מחברה מנוסה ומוכרת, שיש לה אחריות וביטוח, ולברר כי הם מציעים מתקנים העומדים בתווי התקן הנדרשים. כמו כן, מומלץ לבצע השוואת מחירים לפני ההזמנה.

מולטימדיה, שולחנות משחק ועמדות סלפי

פינה חגיגית וצבעונית עם מכשירי מולטימדיה או מציאות מדומה, בה הילדים יכולים לשחק בסוני וליהנות ממסכים גדולים ומרשימים. גם עמדת סלפי היא רעיון נהדר, כידוע ילדים מאוד אוהבים להצטלם ומיד להעלות את התמונות ברשתות החברתיות. מומלץ לרכוש עמדה בה התמונות מפותחות מיד וכך הילדים יקבלו גם מזכרת מהאירוע, בדומה למגנטים שגם הם מהווים אטרקציה פופולרית בחתונות. ככל שפינת הילדים תהיה עשירה יותר בעמדות ובמשחקים, כך הם פחות יתרוצצו בין השולחנות של המבוגרים וייהנו מהחתונה.

הפעלות עם השגחה

רעיון נהדר הוא להשכיר מפעיל שגם ישגיח על הילדים וגם יבדר אותם.  אם ישנו מגוון של גילאים, אפשר להשכיר שני מפעילים - מפעיל לקטנטנים ומפעיל לילדים הבוגרים יותר. בהפעלה כזו מומלץ גם לעצב את המתחם בהתאם לנושא. אפשרות נוספת היא לבחור מפעיל העוסק במשחקים תחרותיים ומאתגרים, משחקי חשיבה, משחקי חברה, חידונים וכדומה.

טיפ קטן לסיום:

לא משנה איזו פעילות תזמינו, חשוב לזכור כי היא צריכה להיות מותאמת לגיל, למגדר ולאופי של הילדים. אם באירוע שלכם ישתתפו מגוון ילדים בגילאים שונים, המטרה היא לבחור פעילות שתעניין את כולם ואף תוסיף להם ערך מוסף. 

בנוסף לכך, גם למקום בו מתקיימת החתונה יש השפעה על הפעילות אותה תבחרו, מכיוון שישנן פעילויות המתאימות למקום סגור ואחרות המתאימות למתחם פתוח. כך למשל, כאשר שמדובר בחתונה בטבע, אל תשכחו שתצטרכו גם גנרטור להפעלת פעילויות מסוימות. 



YOU MIGHT ALSO LIKE