מסיבת יום הולדת יכולה להיות בריאה: כך תשלבו את המזון הנכון
בתקופות בהן יש לא מעט חגיגות יום הולדת ואירועים, לא פשוט לשמור על דיאטה מאוזנת. בהמשך לכך, מומלץ לשלב בתפריט האוכל במסיבה שלכם גם מאכלים בריאים יותר

יום הולדת היא סיבה למסיבה גם מבחינה קולינרית, כשהמשתתפים בחגיגה מצפים לטעמים מושחתים, שברוב המקרים אינם מועילים לבריאות. עם זאת, אפשר לאזן את התפריט ולהציע גם אוכל בריא יותר, בלי לפגוע במידת ההנאה.

סוכריות קיווי מצופות שוקולד


תמיד תוכלו לשלב בכל אחת מקטגוריות האוכל למסיבה, מאכל בריא או שניים, על מנת לאזן את התפריט.

בקטגוריית הפירות והירקות, תמיד תוכלו לשלב פירות, כגון תותים, טבולים בשוקולד; שיפודי פירות צבעוניים הם לא רק בריאים, אלא גם יוסיפו לעיצוב השולחן; יצירות מפירות, כגון חיות או פרחים תמיד ימשכו את כולם לטעום; וגם ירקות עם מטבלים שונים, כגון חומוס, יהיו פופולריים וערבים לחיך.

תפוחי קרוקודיל עם תותים וחמאת בוטנים

חטיפים מתוקים: שלבו בין כריכי טאקו לבין קרקרים עם ממרח וירקות או פירות (בהתאם לטעמים) וכולם יחמיאו לכם על הטעמים הקטנים שאפשר לאכול בביס אחד; גם מיני פיצה, עם תוספות טריות, היא אפשרות טובה למנה בריאה; מיני קיש עם טונה ותירס היא אפשרות נהדרת למנה חמה וביתית; וגם פופקורן בטעמים שונים שהכנתם בעצמכם עם כמות שמן מדודה נכנסת תחת הכותרת 'מנה בריאה ומזינה'.

בקטגוריית המשקאות, תוכלו ליצור אינסוף משקאות בריאים משילובים שונים של פירות וירקות. בין המשקאות המומלצים למסיבה תמצאו לימונדה בטעם תות, מיצי פירות ביתיים למיניהם וגם מי לימון ומנטה.

שלבו כמה מנות בריאות על מנת לאזן את תפריט האוכל במסיבה


גם בקטגוריית הממתקים תוכלו לאזן עם כמה אפשרויות בריאות יותר, כגון תירס מצופה ברוטב מתוק סוכריות גומי, קעריות ג'לי ותותים במטבלים שונים, שהכנתם בעצמכם.

שלגוני פירות, פתיתי קרח עם סירופים בטעמים שונים ותותים קפואים מצופים בשוקולד; אלה הן רק אפשרויות בודדות שתוכלו לשלב בקטגוריית הגלידות והשלגונים.

YOU MIGHT ALSO LIKE