לארוז ולנסוע: יעדי ירח הדבש שלא חשבתם עליהם
מתלבטים לאן לטוס לכבוד ירח הדבש? לא מוכנים להתפשר על היעדים המוכרים? הכנו עבורכם רשימה מיוחדת במינה של כמה יעדים מפתיעים ולא שגרתיים שיהפכו את ירח הדבש שלכם לא רק לבלתי נשכח אלא גם מיוחד במינו

נכון, טקס החתונה הוא אירוע מרגש ובלתי נשכח, אבל  החופש המפנק שמגיע אחרי הוא ללא ספק הדובדבן שבקצפת. אז את האיים הקאריביים, המלדיביים, מקסיקו ותאילנד כולם מכירים, אבל קיימים כמה יעדים מטריפים שלא בהכרח חשבתם עליהם בהקשר של ירח דבש. בדיוק בגלל זה, אספנו במיוחד עבורכם את המקומות הכי מקוריים ומגניבים. בקיצור הכינו את הדרכונים.

סרי לנקה

מדינת אי טרופית הממוקמת באוקיינוס ההודי באסיה, אקזוטית, מהממת, ועוצרת נשימה. החופים המבודדים, מי הים והטמפרטורה החמימה לאורך כל השנה מתאימים בדיוק לחופשה מפנקת שתאושש את הרגליים שעוד כואבות מהריקודים. בקיצור, חלום אקזוטי ומפנק. 

אפריקה

אנחנו מדברים על האי מדגסקר, אי אקזוטי חלומי ויפה בצורה יוצאת דופן. הטמפרטורה באי נוחה לאורך כל השנה ונעה בין 20 מעלות בחודש יולי, ל-29 מעלות בחודשים אוקטובר-דצמבר. באי תוכלו לצאת לטיולי טרקים בגנים הבוטניים, בשמורות הטבע, לצלול באוקיינוס ההודי וכמובן ליהנות מבטן גב ושייק פירות צונן, כי בעצם מה צריך יותר מזה?

הודו

נכון שהאסוציאציה הראשונה שעולה היא לכלוך, רעש, והמוני אנשים, אבל חשוב לדעת כי גם יש הודו אחרת, וקוראים לה - אודייפור. עיר קטנה ופסטורלית שנמצאת במדינת רג'אסטן, בה מומלץ לבקר בין החודשים אוקטובר למרץ. מדובר על ה- ״ונציה של הודו", ובצדק. היא פסטורלית, נקייה, יפה, עשירה באגמים, ומושלמת לירח דבש אקזוטי, אחר ומיוחד במינו. 

ניו זילנד

אנו ממליצים לבקר באגם טאופו, הלוקיישן המושלם לירח דבש חלומי. העונה הטובה ביותר לבקר היא בין החודשים אפריל לאוקטובר. מדובר על לוקיישן מושלם עבור מי שרוצה לרבוץ כל היום, להתחבר לטבע, ליהנות מהשלווה ומהנופים עוצרי הנשימה, ולזכות בתמונות בלתי נשכחות מחוויה יוצאת דופן.

מרוקו

אחד היעדים המסקרנים והמיוחדים בעולם. תוכלו למצוא במדינה שווקים מדהימים, מדבר סהרה  וגם כמובן הרי האטלס המכוסים בשלג. מזג האוויר מושלם לטיול בכל השנה, כאשר בין דצמבר למרץ נפתחים אתרי השלג. תוכלו לבחור במלון מפנק, כזה שיציע גם שיעורי יוגה, טיולים, אוכל אותנטי, וסיורים. 

איסלנד

מדינת אי בצפון האוקיינוס האטלנטי המונה בערך 400 אלף נפשות. מעל 10 אחוזים משטח האי מכוסה קרחונים ויש גם פעילות געשית המספקת אנרגיה זולה ונקייה. הטמפרטורה נעה בין מינוס 2 מעלות בינואר, ל-15 באוגוסט. אז מה עושים באי קטן, קריר ומלא קרחונים? מניחים את המזוודות במלון ונהנים מאחד היעדים הכי עוצרי נשימה בעולם, קופצים אל תוך המעיינות החמים של הלגונה הכחולה באיסלנד, מטיילים, ולא שוכחים לצלם את כל הטוב הזה.   

YOU MIGHT ALSO LIKE