כל מה שאתם צריכים לדעת על קייטרינג בלתי נשכח לכבוד האירוע שלכם
בסופו של דבר, לא משנה כמה עיצוב האירוע שלכם יהיה מושקע, הדי ג'יי יהיה מדהים, והאווירה חגיגית ושמחה, הדבר העיקרי שיזכרו האורחים שלכם יהיה האוכל

בואו נתחיל עם ההמלצה הראשונה ואולי החשובה מכל - נסו לבחור קייטרינג מקומי, של המקום בו מתקיים האירוע, כך הוא יפעל בזירה הביתית שלו, כאשר הוא מכיר את המטבח והציוד היטב, התפעול והלך הרוח באירוע, ועוד.

מעבר לכך, קיימים מספר פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם כאשר מחפשים קייטרינג. בראש ובראשונה ותק וניסיון של מנהלי הקייטרינג והצוות המפעיל. שנית, מגוון האוכל, איכות וטריות חומרי הגלם, חדשנות ויצירתיות. בנוסף, אל תשכחו להיות מעורבים בתהליך, שהרי אתם יודעים מי הקהל שלכם ולמה הוא מצפה. אך באותה נשימה, העניקו לאנשי המקצוע את המרחב עבודה שלהם. חשוב לזכור כי לכל אחד יש את הטעמים שלו והבחירות שלו.  

אל תתביישו לשאול שאלות, להתעקש על דברים שחשובים לכם. הגמישות של הקייטרינג הוא למעשה המבחן האמיתי. הקייטרינג צריך לתת לכם מענה כדי שתהיו מרוצים ושלמים. כמו כן, לפני שאתם סוגרים אל תוותרו על ארוחת טעימות. הביאו אנשים שאתם סומכים על דעתם, הרכב האורחים חשוב בבחירת התפריט, כאשר יש לזכור כי קיים פער בין הדור הצעיר למבוגר, וכל זה צריך לבוא לידי ביטוי גם בהרכב המנות.

לבסוף, התייחסו לעונה בה מתקיים האירוע שלכם. כך למשל מאכלי החורף חמים יותר, כבדים יותר ומעניקים תחושת שובע, לעומת מאכלי הקיץ הקלילים יחסית. בחורף מתאימים יותר תבשילי בקר בקדירה. הקינוחים אף הם מושפעים מהעונה. בחורף אפשר לשלב קינוחים חמים, כמו ופל בלגי חם, עוגת תפוחים חמה, סופלה חם ברוטב שוקולד, מאפים שנאפים במקום ואגסים ביין, ובקיץ קינוחים קרים כמו סורבה, קינוחים פירותיים, מרנג לימון, עוגות המוס ועוד.

כמו בכל דבר בחיים, שם המשחק הוא איזון. נסו ליצור מגוון נכון ומאוזן למנות בתפריט הכולל - יחס בין בשר לדגים, בין ירק לדגים וכן הלאה, וכמובן תמיד להסתכל בסוף על הרכב התפריט הכולל.

YOU MIGHT ALSO LIKE