אחת ולתמיד, מומחים חושפים מה צריך לדעת על קייטרינג באירוע הבא שלכם
בסופו של דבר לא משנה כמה העיצוב היה מושקע, הדי ג'יי היה מצוין ועם איזו מתנה האורחים שלכם חזרו הביתה – הדבר העיקרי שיחרט בזיכרונם הוא עד כמה הארוחה הייתה טעימה

האירוע שלכם מתקדם בצעדי ענק? הגיע הזמן להבין מה בדיוק צריך לדעת לפני שסוגרים קייטרינג. הנה כל התשובות שכדאי לדעת.

קייטרינג של המקום או קייטרינג חיצוני – מה עדיף? 
לקייטרינג של המקום יש כמובן יתרונות כי הוא עובד בזירה הביתית שלו, מכיר את המטבח והציוד היטב, התפעול והלך הרוח באירוע, התקלות האפשריות ודרך ההתמודדות, הקהל וכדומה. כמובן שאם זה קייטרינג קבוע שעובד עם המקום אז גם לו יש את היתרונות הביתיים שלו. בוא נאמר שאם קייטרינג הבית הוא טוב, אז כמובן שהוא עדיף, במיוחד בזכות הסינרגיה שיש בין כל בעלי התפקידים במקום: מנהל האירוע, הבר, צוות המלצרים שרגילים להריץ את אותה הצגה בכל ערב, זה יתרון מהותי על קייטרינג חיצוני.

כשמדובר בחתונה - עד צריך להיות הזוג מעורב?

מצד אחד המעורבות של הזוג היא חשובה, כי הזוג מכיר את הקהל שלו ויודע למה הוא מצפה ומה הוא אוהב, אך מצד שני, כמו בכל תחום, חשוב לתת לאיש המקצוע המנוסה את המקום שלו להכווין אתכם לבחירות הנכונות. אסור לשכוח שהזוג מקיים אירוע כזה פעם בחיים. לעומת זאת, איש המקצוע מנהל מאות אירועים דומים ומקבל פרספקטיבה מצוינת על הדברים שעובדים על הקהל הרחב. אם הזוג בתחושת הבטן שלו מרגיש שהוא עובד עם איש מקצוע מנוסה שגם קשוב לצרכים שלו, אני תמיד ממליץ לתת את האמון באיש המקצוע להוביל אתכם לתוצאה הטובה ביותר בתחום המקצועי שלו.

אירוע טבעוני - כן או לא?אם זו האמונה של החוגגים אז כן, והקהל צריך לדעת לקבל ולכבד. כמובן שאם יש אפשרות לקיים אירוע מעורב שמערב בתפריט גם קצת דגים למשל. כיום יש חתונות טבעוניות שנעשות ברמה מאוד גבוהה עם אוכל טעים מאוד ויצירתיות רבה. זה כמובן קשור גם לגודל האירוע, אם מדובר באירוע קטן, אז באופן יחסי יותר קל להפיק חתונה טבעונית שתשמור על רמת ביצוע גבוהה ויצירתיות, משום שכדי להפוך תפריט טבעוני למעניין לכלל נדרשת עבודת הכנה ארוכה יותר לכל מנה. אם האירוע גדול מאוד, הייתי מברר היטב אם לקייטרינג יש יכולת לעמוד בזה מבלי להפחית את רמת האוכל והיצירתיות.

על טעם ועל ריח – אין מה להתווכח?

התשובה היא: כן ולא. כן – כי לכל אחד יש את הטעמים שלו והבחירות שלו. לא – כי יש דברים שהטעמים שלהם מאוד ברורים ומתאימים למרבית האנשים. לדג': כשאנחנו מבשלים לקהל ישראלי אנחנו מתאימים את אופן הבישול והטעמים לחך הישראלי ויודעים מהם הדברים שמתאימים למרבית האנשים.

ולסיום – טיפ של אלופים: כמו בכל דבר בחיים, שם המשחק הוא "איזון". ליצור מגוון נכון ומאוזן למנות בתפריט הכולל, בין דגים נאים ובשר חי למנות טיפה יותר מוכרות ופשוטות. יחס בין בשר לדגים, בין ירק לדגים וכן הלאה. לא לנסות להיות מיוחדים מידי על חשבון חוסר הרמוניה, תמיד להסתכל בסוף על הרכב התפריט הכולל.

YOU MIGHT ALSO LIKE