קודם כל האווירה: כך תבחרי פלטת צבעים לחתונה
בחירת הצבעים ליום הגדול בחייך היא ללא ספג אחת המלאכות החשובות ביותר, ולעיתים היא יכולה להיות מורכבת ומבלבלת. אך בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. ריכזנו עבורך כמה טיפים מנצחים שיעזרו לך לבחור את הצבע הדומיננטי באירוע, זה שיעניק את האופי לחתונה שלך

אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל אירוע, ובטח כשזה מגיע לחתונה, הוא בחירת הצבע השולט. למעשה, הוא זה שיקבע את כל האווירה, יאפיין את הטון והאופי של החתונה, ולכן הוא כה חשוב. לעיתים הבחירה יכולה להיות קשה, בכל זאת, קיימים כל כך הרבה צבעים, סגנונות וגוונים. אך אל דאגה, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור נכון. 

הצבעים הרגילים שלך

האם יש צבע שאת אוהבת במיוחד? שאת נוהגת ללבוש? שדומיננטי בבית שלך? אלו צריכים להיות הצבעים שלך להשראה. אירוע כה מרגש וחשוב כמו חתונה, נועד בסופו של יום, לשקף את האופי והסטייל שלך ושל בן זוגך. 

התאימי את הצבעים למקום

מקומות שונים דורשים צבעים שונים. כל גן אירועים, אולם, או כל לוקיישן אחר, יש איזה צבע שכבר מעניק את הטון. לכן, חשוב שתשימי לב לכך. למשל, שטיחים בצבע בולט, רהיטים, צבע הקירות, ועוד. חשוב לעבוד עם מה שכבר קיים, ולא להתעלם ממנו. כך תוכלו להבטיח הרמוניה מושלמת ואווירה נעימה. 

כיצד את שואפת שהאורחים ירגישו בחתונה

כאמור, צבע הוא אלמנט חזק במיוחד בייצור אווירה ורגש. לכן, חשוב במיוחד להבין מה את מעוניינת שהאורחים שלך ירגישו במהלך האירוע. כך למשל הכחול הוא צבע דווקא מרגיע ונעים, ואילו האדום הוא צבע מלא תשוקה, דרמטי, שופע ועסיסי. 

אל תגזימי

מומלץ לא להפריז עם יותר מדי צבעוניות. זה אף פעם לא נראה טוב. לכן, הקפידי שכל הנרות יהיו בצבע דומה, אותו הדבר לגבי המפות, כריות הכיסאות, ועוד. בנוסף, אם את מתחתנת עם שושבינות, מומלץ שכולו ילבשו שמלה עם צבע זהה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE