לגזור ולשמור: הכירו את ארבעת הטרנדים החמים ביותר בעיצוב אירועים לשנת 2021
בשעה טובה זה קורה, שגרת האירועים הולכת וחוזרת, ואיתה טרנדים חדשים ומרעננים. ריכזנו עבורכם ארבעה כאלה, אשר צפויים להוביל את עונת החתונות הקרובה, ולהפוך אותה לחגיגית, מיוחדת ונועזת יותר

אין ספק כי השנה האחרונה הביאה עימה לא מעט שינויים ואילוצים לעולם האירועים והחתונות. האירועים הקטנים, והאינטימים תפסו את מקומם של אירועי ענק, ראוותנים וגדולים. אך כעת, נראה כי אולמות האירועים חוזרים לשגרה, ובהתאם לכך, יש כמה טרנדים חדשים וחמים במיוחד, שילוו אותנו לאורך כל שנת 2021. 

הנה 4 טרנדים בתחום עיצוב אירועים שממש כדאי לכם להכיר:

1. גופי תאורה מיוחדים

לפי המומחים, השנה תמשיך את מגמת החתונות האינטימיות, הייחודיות, כאלו שידברו את שפת הלוקיישן, ויהיו מושקעות עד הפרטים הקטנים ביותר. אירועים מסוג זה, דורשים להעניק לגופי התאורה מקום של כבוד. למעשה, גופי תאורה הם ללא ספק אחד האלמנטים החשובים, והמשמעותיים אשר מוסיפים לאירוע את האווירה הייחודית שלו, ומהווים אלמנט עיצובי לכל דבר. השנה תוכלו למצוא מנורות פחם, שילובים מיוחדים, צבעים, ועוד, הכל במטרה ליצור עניין בחלל האירוע, ואווירה מיוחדת. את התאורה ניתן לשלב על השולחנות, על העצים, בין פינות הישיבה, ועוד. 

2. עריכת שולחן אישית 

החתונות הקטנות והאינטימיות איפשרו להשקיע בשולחן ובעיצובו ברמה הגבוהה ביותר, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר. מדובר על דרך מושלמת להעניק לאורחים שלכם הרגש של ייחוד וכבוד. כיום, אפשר למצוא מגוון אדיר של אלמנטים להוסיף לשלוחן: פרחים, תפריטים, סכו״ם מיוחד, פלייסמנטים, ועוד. 

3. פינות ישיבה ביתיות 

רוב האירועים השנה ימשיכו לשים דגש על חמימות, אינטימיות ומשפחתיות. גם אם כמות האורחים שלכם גדולה, תנסו לשאוף וליצור אווירה חמימה ואינטימית. החדשות הטובות הן שאפשר לעשות זאת בקלות באמצעות יצירת פינות ישיבה חמימות, נוחות ומזמינות. פינות מסוג זה יעניקו לאירוע שלכם אווירה מיוחדת, חופשית, ולא מחייבת. 

4. אורות ניאון 

הטרנד האחרון לגמרי הולך ותופס תאוצה, והוא ממשיך איתנו גם לאורך שנת 2021. תוכלו לשלב אורות ניאון כמעט בכל מקום, על הבר, בכניסה, על השולחנות, ברחבת הריקודים, ואיפה לא. כמובן שאפשר ואף רצוי לבחור בצבעים שונים. הניאון מגיע במגוון צורות, אלמנטים וסגנונות, כך שכל זוג יכול לבחור את מה שהכי מתאים לאופי האירוע ולשפה האישית שלהם. 



YOU MIGHT ALSO LIKE