אתם לא האטרקציה היחידה: כמה רעיונות שיסייעו לכם להרשים את האורחים באירוע
מכדורים פורחים ועד לתא וידויים בו האורחים משאירים לכם הודעות אהבה מוקלטות; האפשרויות לשילוב אטרקציות באירוע שלכם הן אינסופיות. אתם רק צריכים לבחור באלה שמתאימות לסגנון האישי וליהנות

בעבר, שולחן עם מפה רקומה, עוגת ספוג עם חתיכות פרי מעל וכמה בקבוקי יין בחצר הבית, הספיקו על מנת להפוך כל זוג למאושר ביום החתונה שלו. אך ככל שחולפות השנים והזמנים משתנים, ענף החתונות הפך לאחת התעשיות המשגשגות בעולם. כולם רוצים להגשים את החלום ולהתחתן כמו בני מלוכה או כמו כוכבים מהוליווד.

במקום הסעות בשאטל, כדור פורח

ההפקות הענקיות כבר לא מספיקות ועם כל אירוע יש תחושה שצריך לכבוש את המשתתפים ברעיון מקורי שיגרום להם לזכור את החגיגה לנצח. השורות הבאות מציעות כמה אפשרויות שתוכלו לשלב באירוע שלכם, על מנת שהמופע המרכזי לא יסתכם בעוגת החתונה.

תחבורה לאורחים
אם אתם מתכננים להתחתן באזור כפרי ומרוחק יחסית אפשר לקבוע נקודת מפגש ממנה האורחים יועברו אל אזור קבלת הפנים. במסגרת החוויה הזו כדאי לוותר על רכב הסעות ולבחור באוטובוס נוסטלגי, צהוב ומקסים או לשלב בנסיעה מוסיקה מהנה או אפילו להציע למי שמעוניינים טיסה בכדור פורח.

אזור משחקים
הרי לא יתכן שתתעלמו מהאורחים הצעירים יותר באירוע שלכם. אז למה שלא תעניקו להם אזור משלהם, בו הם יוכלו לשחק, ליצור עבודות וליהנות מאטרקציות. אפשר לשלב באזור הזה גם מלאי של חטיפים ואוכל שילדים אוהבים, מסכים עליהם מוקרנים סרטי וידאו לילדים, ספות ופופים ועוד מרכיבים שיהפכו את האזור למצופה בכיף.

הקימו אזור ילדים בתוך מתחם האירוע וכולם יהנו הרבה יותר

צילומי שורשים
האטרקציה הבאה דורשת השקעה, אך התוצאה יפיפייה והיא תחלץ מהאורחים תגובות אוהדות. הכינו צילומי של בני משפחה וחברים קרובים והציגו אותם על לוח ענקי ומעוצב, כשהם מקושרים ביניהם בקשרי היחסים. זה יסייע לאורחים להבין איך הם קשורים זה לזה וישבור את הקרח בקרב מי שלא נפגשו זמן רב.

תא וידוי מצולם
על מנת להוסיף טוויסט משעשע, תוכלו להוסיף את תא צילום, בתוכו האורחים שלכם יוכלו ליהנות מהקלטת הודעות מצולמות. הקליפים ישמרו ויועברו אליכם בסוף האירוע ולכם תישאר מזכרת לעולם, שתכלול את כל המסרים האוהבים והמצחיקים שהשאירו לכם האורחים.

YOU MIGHT ALSO LIKE