הכל בראש: ההמלצות שאתן חייבות לעצמכן לפני שאתן בוחרות עיצוב שיער ליום החתונה
אם יש לכן שיער חלק או שיער מתולתל; אם אתן מעוניינות בתסרוקת מוגבהת בסגנון איימי ווינהאוס או במראה טבעי ומשוחרר; יש כמה המלצות שיסייעו לכן לדייק את הבחירה ולזכות בעיצוב השיער מושלם

הטרנדים בעיצוב שיער לכלות משתנים כמעט בכל עונה ומביאים איתם מראות רעננים והתלבטויות קשות. עם זאת, מעצבי השיער הגדולים ביותר ממליצים לקחת בחשבון את הנתונים הטבעיים ולשלב עיצוב שיער שידגיש אותם ויתאים למראה הכללי של הכלה. כך תוכלו לאזן בין שני האילוצים ולבחור בעיצוב שיער הכי מתאים.

אחד הטרנדים הפופולריים מציג שימור והדגשת המראה הטבעי


בין ההמלצות העיקריות בסצנת עיצוב השיער לכלות, ההמלצה המרכזית היא לבחור במעצב השיער המתאים והנכון. סביר להניח שלרוב הכלות יש את מעצב השיער האישי שלהן, שאחראי על מראה השיער שלהן לפחות כמה שנים. גם במקרים שאין אחד כזה, תוכלו לבצע בחירה פשוטה תוך סינון מאתרי אינטרנט, קריאה של המלצות בפייסבוק או מעקב אחר הפניות של חברות שכבר התחתנו.

בחירת מעצב השיער המתאים מהווה 60 אחוז מההצלחה של המראה. חשוב להיעזר בניסיונו המקצועי של מעצב השיער על מנת לבצע את הבחירות הנכונות בדרך לעיצוב שיער מוצלח. הבחירה בעיצוב שיער נכון והתאמתו למבנה הפנים ישלימו את התהליך ויעניקו לכן מראה מושלם.

המלצה נוספת היא להתבסס בעיקר על מוטיבים המעניקים מראה טבעי ומשמרים אותו. עיצוב שיער כזה יכלול, בדרך כלל, תסרוקת קלילה ופשוטה, שנראית נטולת מאמץ כמעט, למרות שמעצבי השיער יתאמצו רבות על מנת ליצור אותה. עיצוב שיער טבעי יותר יתאים לכל אירוע וידגיש את הנתונים הטבעיים של הפנים.

התאימי את אביזרי השיער לשמלת הכלה ולמראה הכללי


ישנם מעצבי שיער מובילים, שיספרו שאחד הטרנדים הנצחיים, שהחלו את דרכם עוד בימי קדם וממשיכים ללוות את ראשיהן של כלות עד ימינו, הם זרים. שילוב של זר מעוצב ופייתי בסידור השיער יכולה להפוך את המראה הכללי ליוצא דופן ומאפשר להשלים אותו עם אביזר אופנתי ומעודן, שמקשט את הראש.

האפשרויות לעיצוב זרי ראש לכלות הן אינסופיות. אך שני הסגנונות הבולטים ביותר הם זרים המשלבים פרחים וזרים המשלבים אבני חן. הסגנון הראשון יתאים לכלות המעוניינות לשמור על מראה רך וטבעי יותר. בעוד שהסגנון השני יאפשר ליצור מהודר ויוקרתי.

אם זרי ראש מתאימים לכן פחות, תוכלו לשלב מעט זוהר בדרך אחרת. למעשה, לא משנה אם בוחרים בעיצוב שיער משוחרר או אסוף, אחת ההמלצות הרווחות היא לשלב תכשיטי שיער בצורות שיתאימו לסגנון העיצוב של השמלה ושאר האביזרים.

YOU MIGHT ALSO LIKE