אהבה בימי קורונה
עם קורונה ובלי, יש אהבה באוויר! אמנם חתונות ואירועים נדחים לחודשי הסתיו והקיץ הבא, אבל באותה נשימה ישנם לא מעט זוגות שמתעקשים להינשא בכל מצב גם אם זה כרוך באילוצי ״סויישל דיסטנסינג״ והנחיות חדשות. מי שמכיר היטב את המפיקה ומעצבת האירועים טל אוריון, יודע ששום מגיפה כלל עולמית לא תשבש לה את התוכניות. היא פה כדי להמשיך ולשמח זוגות כל הדרך אל החופה בדרכים מקוריות ויצירתיות ומעל לכל בטוחות

 

אט אט מחלחלת ההבנה שמשבר הקורונה איתנו כנראה לעוד זמן ממושך. במצב הזה נדרשות דרכים יצירתיות למציאת דרך לנהל שגרת קורונה. שגרה שתאפשר לנו להחזיר את הכלכלה והחברה למסלול תוך הקפדה על ריחוק וחתירה לחיים נורמליים ככל שניתן.

מפיקת ומעצבת האירועים, טל אוריון,  מייסדת ובעלת חברת הפקת האירועים הידועה Tal Orion Conceptual Events הבינה מהר מאוד שקיימת גם דרך חלופית שיכולה להקל על זוגות המתלבטים אם לדחות או לקיים את החתונות שלהם בקיץ הקרוב : חתונות דרייב אין - פורמט בילוי שהעלה אבק מאז שנות השישים, שהולך לעשות קאמבק בתחום האירועים, ובגדול.  

טל אוריון והצוות שלה דואגים שלא יהיה לנו משעמם גם בתקופה הזאת.

 

 

״אף אחד לא אוהב להיות בתחושת חוסר ודאות, הקורונה באה וטרפה אצל כולנו את הקלפים מחדש. מודה שלקח לי משהו כמו שלושה שבועות להתעשת ולצאת מהלם הסגר. אז נכון, החדשות מדאיגות והעתיד לא ידוע, אבל דבר אחד ברור – החיים תמיד יתנו לנו סיבות לחגוג ולשמוח. זה טבעו של הטבע האנושי. 

היות ואנחנו במקצוע יצירתי של מציאת פתרונות, היה לי ברור שאני חייבת למצוא אלטרנטיבה חלופית שתאפשר לזוגות שמתחתנים במהלך החודשים הקרובים לקיים את האירוע שלהם למרות המגיפה העולמית.

מכאן נולד הרעיון של Drive Up Events, אופציה מקורית לקיום אירועים תוך שמירה על הנחיות והכללים של משרד הבריאות היות ואני מתקשה להאמין שנוכל לקיים אירועי ענק עם מספר רב של משתתפים בתקופה הקרובה״. 

 

איך בעצם הרעיון עובד?

״ערב ב"דרייב אין" היה בילוי אהוב במיוחד בשנות החמישים והשישים, אולם עכשיו, בשל משבר הקורונה, אני תחת הרושם שהוא יחזור לככב שוב בפורמט מחודש של מסעדות, אירועים ומופעים. 

יושבים ברכב תוך הקפדה על ריחוק חברתי בין מכונית למכונית. את הכיבוד מביאים עד לרכב (אנחנו עובדים כעת על הנפקת רישיונות להגשת אלכוהול), על הבמה יתקיים טקס החופה או הופעה, תקליטן או להקה, מסכי לד ענקים שיעשירו את החוויה. רעיונות ותוכן לא חסרים, גם עיצוב מקורי וכל מה שנדרש, הכל בהתאם לתקציב. אפשר לשוחח עם חברים דרך החלון ואפילו לרקוד לצידי המכוניות, כל זאת בתנאי שמקפידים כמובן על כללי הבטיחות.

אילו כללים?

"תשובות מדויקות יותר נוכל לתת ברגע שנדע מהי אסטרטגיית היציאה הסגר. נצטרך מסיכות, אולי גם מגנומטרים בריאותיים, אני משערת שיהיה הבדל בכמות האנשים שיתירו לכל מטר מרובע. אבל הכי חשוב שזה יחזיר לאנשים את הברק לעיניים״.

איך זוגות ובעלי השמחה מגיבים לרעיון ?

"מובן לכולנו שזה מאתגר ומתסכל לוותר על החלום לחגוג בקונספט שהתרגלנו אליו אך כמו בכל תחום, כל אחד מגיב אחרת. התגובה הראשונית הייתה הרמת גבה, אבל היות כולנו מתחילים להבין שהחיים שהיו פה קודם לא הולכים לחזור כל כך מהר, אני מתחילה לראות גם התגמשות, בעיקר אצל זוגות צעירים. זה הוא אופיו של האדם – אדפטציה גם למצבי קיצון. החיים רוויי רגעים, יפים יותר ויפים פחות, אנחנו פה כדי לגרום לרגעים היפים להפוך למיוחדים יותר. לתכנן ולהוציא אל הפועל רגעים קסומים שישאירו חותם וזיכרון ארוך טווח. הדגש הוא כמו תמיד על הביחד."

 

אילוסטרציה - טל אוריון מחזירה אותנו לצד היפה של שנות ה-60. 

 

 איזה פתרון אתם מציעים מלבד אירועי הדרייב אין?

״בתחום אירועי החברה אנחנו רואים את תופעת האירועים וירטואלים שהולכת וצוברת תאוצה. 80 אחוז מהאנשים מהעולם בילו במהלך הסגר ברשתות החברתיות ובאפליקציית זום. כולם חיפשו כל דרך אפשרית לשוב ולהתחבר האחד לשני בכל דרך, גם אם היא וירטואלית.

מה שהחל בין שתי תחנות קצה ייעודיות בשני חדרי ישיבות, צבר תאוצה והתפתח לשיחות מרובות נקודות חיבור שנעשו על גבי ענן וירטואלי. המשתתפים יכולים להתחבר מכל מקום ולהשתמש בכל מכשיר כדי לצפות.  

האירועים הוירטואלים משודרים בטכנולוגיית לייב סטרים וניתן לצפות בהם בכל פלטפורמה: מחשב, טאבלט או סמארטפון. לחיצה על הקישור ואתם בפנים. 

אני באופן אישי מאמינה שרוב האנשים לא באים לאירועי חברה או התרמה רק כדי לשמוע אלא כדי לראות ולהראות. אני מתקשה לראות את האירועים הווירטואליים מחליפים את מה שאנחנו מכירים לאורך זמן. זה ״פלסטר״ זמני, אך בהחלט אפשרי ואפילו חסכוני."

 

מהי התחזית שלך לאירועים בשנה הקרובה? 

״שוב, אני מאמינה שבקרוב מאוד אנשים ישובו לחגוג ולשמוח אבל יעברו למתכונת בטוחה ומצומצמת. בשלב ראשון נראה קרוב לוודאי יותר אירועים אינטימיים ומשפחתיים. 

ארוחות ערב חגיגיות עם שף פרטי בשטח הפתוח יחליפו את מתכונת השמחות באולמות האירועים. ההושבה תהיה מרווחת תוך הקפדה של ריחוק חברתי מאדם לאדם על פי תקנון. לגבי רחבת הריקודים, קרוב לוודאי שהיא תהיה גדולה יותר אך יוגבלו בה כמות הרוקדים.   

כדאי לזכור שגם לאירועים קטנים כמו גדולים חשוב ונכון לתכנן בקפידה, תוך שימת לב לפרטים הקטנים. ככל שהאירוע אמור להיות ייחודי כך מתחדדים הקשב ושימת לב לפרטים השונים. גם חתונה שמספר המשתתפים בה מועט יחסית, חייבת להיות מאורגנת בצורה הטובה ביותר ולהתקיים במקום הנעים ביותר. אנחנו פה כמו תמיד כדי לעזור ולסייע."

 

אילו טיפים תוכלי לתת לנו בנוסף?

  • היו גמישים וערוכים לכל תרחיש אפשרי. חשוב ונכון לחשוב תמיד על פלן בי.
  • שימו לב לתנאי החוזים אותם אתם חותמים מול הספקים. 
  • זכרו שמה שחשוב באמת זו השמחה שלכם. אך תתנו לשום דבר להעיב עליה – תוך שמירה מוקפדת כמובן על בריאות ובטחון האורחים שלכם.

 

 

לשאלות וייעוץ חינם התקשרו –818.448.6773

[email protected] www.talorion.com



YOU MIGHT ALSO LIKE