חופשה קטנה - אהבה גדולה: כך תארגנו לעצמכם הפסקת מיני ירח דבש מוצלחת במיוחד
גם אם אין לכם זמן לצאת לירח דבש של חודש או שבועיים, זו לא סיבה לוותר על הרעיון. הנה כמה אפשרויות לחופשת מיני ירח דבש, שתשאיר לכם טעם של עוד

לא משנה כמה זמן יש לכם, לברוח עם בן או בת הזוג שלכם למקום רחוק אחרי יום החתונה זה תמיד רעיון טוב. אך לעתים מגבלות תקציב, לוח זמנים ומחויבויות בעבודה, יכולים למנוע מרבים ליהנות מחופשת ירח דבש ראויה. עם זאת, אפשר לבחור בחופשת מיני ירח דבש, עם הפסקה קצרה שתאפשר להירגע אחרי החתונה ולפני החזרה לשגרה.

גם אם יש לכם רק את סוף השבוע, תמיד תוכלו ליהנות ממיני חופשה ביעד קרוב


אחת הדרכים לעשות את זה היא לשמור על פשטות. חופשות מיני ירח דבש מאפשרות לספק כמה רגעים של מעבר בין השלב של החתונה לבין החיים האמתיים. אז אין צורך להילחץ על מנת למצוא רשימת יעדי נסיעה. המטרה היא להתמקד ביעדים שנמצאים במרחק נסיעה סביר או כאלה שניתן להגיע אליהם בטיסה קצרה וישירה. הדבר האחרון שתרצו אחרי סוף שבוע של חתונה הוא לקפוץ מטיסה לטיסה, כשאתם בלחץ זמן להספיק. לכן מומלץ להיצמד לאפשרויות שכוללות נסיעות קצרות, עם כמה שפחות זמן על הכביש או על המטוס.

בכל סוף שבוע ארוך תוכלו ליהנות מבקתה כפרית ביער, במלון מתוחכם בעיר גדולה או על חוף שקט וקסום עם קוקטיילים טעימים ושמש מעל. אין מקום נכון למיני ירח דבש, אך חשוב להגדיר מראש את סגנון החופשה הקצרה ואת התקציב, על מנת למצוא אחת מתאימה.

אין כמו הפסקה מרגיעה אחרי ההתרגשות של יום החתונה
אם בענייני תקציב עסקינן, כולם יודעים עד כמה ארגון החתונה הוא עסק יקר. על מנת לוודא שאתם אכן יכולים לצאת לחופשת מיני ירח הדבש, כדאי לבחור ברעיונות שעולים בקנה אחד עם התקציב. תמיד תוכלו לצאת לחופשה נוספת, אך אחרי כל ההוצאות על החתונה מומלץ לתת לחשבון הבנק להירגע ולבחור במיני ירח דבש שיספק חוויה מהנה בסדר גודל מתאים.

המלצה נוספת בתהליך בחירת המיני חופשה הרומנטית שלאחר יום החתונה היא להגביל את מספר הפעילויות המתוכננות לכל יום של החופשה. הרי ממילא מדובר על הפסקה קצרה. לכן לוח הזמנים שלכם צריך לכלול בעיר זמן למנוחה ולרוגע מחויך רומנטי. זה לא הזמן לבנות מסלול טיול מפורט ומלא באתרי תיירות כאלה ואחרים. כל רשימה כזו תהיה מיותרת. 


YOU MIGHT ALSO LIKE