סוף טוב, הכל טוב: כך תציעו לאורחים באירוע שלכם מנה אחרונה בטעם של עוד
נצלו את האירוע על מנת להעניק לאורחים שלכם את ההזדמנות ליהנות ממנות קינוח משובחות, שיספקו את הצורך ב'ביס מתוק' לאחר הארוחה

אחרי שהשקעתם לא מעט בבניית תפריט מושלם לאירוע שלכם, לא כדאי להזניח את החלק האחרון של הארוחה: מנות הקינוח. התאמתם בין חומרי גלם משובחים לבין משקאות יוקרתיים, שילבתם מגוון רחב ומיוחד של מנות ראשונות ובחרתם במנות העיקריות הכי הכי טעימות. כעת, הגיע הזמן לחשוב על מנות אחרונות שיגרמו לאורחים שלכם ליהנות גם לקראת סוף האירוע.

קרטיבים אלכוהוליים: אין משהו מרענן יותר מאשר קרטיב בטעם פירות. עכשיו, נסו לדמיין את גרסת הגורמה של הקרטיב, בטעם לבנדר או סורבה פטל. בקשו מהשף האמון על התפריט באירוע שלכם ליצור גרסה למבוגרים בלבד, ולשלב בקוקטייל עם השמפניה האהובה עליכם. האורחים יטבלו את הקרטיב בתוך הכוס וייהנו מפינוק צונן.



בחזרה לילדות: ניחוחות, טעמים, צלילים ומראות יכולים להעלות זיכרונות ילדות מתוקים ויחד איתם גם תחושת הנאה בדיוק כמו זו שחווינו כילדים. אף אחד מהאורחים שלכם לא יצפה לקבל חלב בעוגיות, לכן ההפתעה תהפוך את המנה הזו לטעימה יותר. אפשר לשלב עוגיות פצפוצי שוקולד ואפילו גלידת בננה, והתזכורת תעשה את שלה.



תחנת עשה זאת בעצמך: תמיד אפשר להעמיס על שולחן קערות מלאות במרשמלו, מטבלי שוקולד מסוגים שונים, פירות יער, שברי ביסקוויט ועוד תוספות טעימות, כך שהאורחים יוכלו לשפד לעצמם חתיכות מרשמלו, לטבול בשוקולד ובשברי ביסקוויט, לחייך ולקחת ביס.




עוגות אישיות לקחת: כדאי להציע לאורחים לקחת הביתה, בתוך קופסה מעוצבת, פרוסת עוגה. אם מדובר בחתונה אפשר להכניס פרוסות לתוך קופסא או להכין עוגות אישיות שנראות כמו עוגת החתונה. מדובר ברעיון נהדר עבור מי שאכלו יותר מדי ואין להם מקום לקינוח אינטנסיבי. כמו כן, חשבו על כל האורחים שיאכלו מעוגת החתונה שלכם עם הקפה בבוקר המחרת. זה בהחלט מעלה חיוך על הפנים.

YOU MIGHT ALSO LIKE