כחול לוהט: חושבים לשלב את הצבע שהפך לטרנד מוביל בפריטי הלבוש לחתונה שלכם?
החל בחליפות החתן והשושבינים דרך השמלות של השושבינות וכלה באקססוריז תואמים להשלמת המראה הכללי של הכלה – גווני הצבע הכחול השתלטו על סצנת החתונות

בשנים האחרונות גוונים של כחול הפכו לאחד הטרנדים המובילים בין צבעי פריטי הלבוש לחתונה: החל בחליפות החתן והשושבינים דרך השמלות של השושבינות וכלה באקססוריז תואמים להשלמת המראה הכללי של הכלה. הפופולריות של הצבע חוזרת ויש לכם גוונים רבים לבחור מתוכם.



הגוונים נעים בין תכלת חיוור, דרך כחול שמים וכלה בכחול הכהה ביותר. האפשרויות יכולות לבלבל וההתאמה כרוכה במספר החלטות. עליכם לשקול מספר פרטים באשר לאירוע, כולל העונה, השעה, המקום, הצבעים המאפיינים את העיצוב והשמלות של השושבינות. אין בחירה אחת נכונה או לא נכונה, אך יש גוונים מסוימים של כחול שעשויים להיות אסתטיים יותר עבור החתונה שלכם.



כחול בהיר הוא אחד הגוונים הפופולריים ביותר לחתונות בעונת האביב ובקיץ. הצבע נחמד מאוד בעיקר כשמדובר על חתונות שנערכות על חוף הים, כשהרקע ניטרלי של החול והים משתלבים בגוון כחול בהיר של חליפות, בצבעי פסטל של שמלות שושבינה ובצבע הלבן של שמלת הכלה. המגמה האחרונה בתחום השמלות לשושבינות מסמנת את ה"שנהב" כצבע נחשק. אך השילוב של אביזרים או אפליקציות בגוון של כחול, שיהיה תואם לצבע החליפות באירוע, יהפוך את המראה הכללי למרהיב.



גווני הביניים של הצבע הכחול הם אופציה נהדרת בפני עצמה. הם מושלמים לחתונות בכל עונה ובכל מזג אוויר, כשניתן לשלב במראה אביזרים בגוונים כהים יותר של כחול. גם כחול כהה, כחול נייבי וכחול מידנייט נחשבים לגוונים פופולריים בסצנת החתונות של השנים האחרונות. הם התחליף המושלם עבור חתנים שלא מעוניינים בחליפה שחורה. מדובר על גווני כחול מלכותיים במיוחד שניתן לשלב עם שמלות לשושבינות בכל אחד מהגוונים הבהירים יותר של הצבע הכחול.



אם כן, האפשרויות הן כמעט ובלתי מוגבלות, כששוב, אין באמת בחירה לא נכונה כשמדובר בגוון המסוים של הצבע הכחול. מדובר על בחירת הגוון הטוב ביותר של הצבע הכחול שישלים את פריטי הלבוש של השושבינים, השושבינות ושמלת הכלה.

YOU MIGHT ALSO LIKE