מלווה את החברה הכי טובה לחופה? הנה כל מה שאת צריכה לדעת
על המלווה של הכל אחריות רבה- לעזור בבחירת הלוק, ללוות, לצלם, להרים את מצב הרוח, ופשוט להיות שם בשבילה. אם את צפויה ללוות את חברתך הקרובה ביום המרגש בחייה ומרגישה מעט אבודה, אל חשש. ריכזנו עבורך רשימה מרוכזת של כל מה שכדאי שתדעי

מסתבר כי בתור המלווה של הכלה, חברתך הטובה, יש לך לא מעט תפקידים, מה שעלול לייצר חרדה, חששות, ובלבול. עלייך לדאוג שהכלה תהיה מרוצה, נינוחה, מאושרת, כי כולם יודעים שכלה מאושרת אומר שכולם יהיו מאושרים ונינוחים יותר. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שיצילו אותך ביום הגדול והמרגש הזה.  

נשנושים כיפיים לבוקר החתונה:

את בטח יודעת מה הכי עושה את זה לחברתך הטובה. אם היא טיפוס של פחמימות, שוקולד, או אולי פירות חתוכים? בכל מקרה כדאי לדאוג לנשנושים קלים וכמובן לארוחת בוקר טובה שתחזיק אותה עד האירוע בערב.

אלכוהול:

ביום החתונה של החברה הכי טובה שלך אין דבר כזה מוקדם מדי בשביל אלכוהול. כמובן שלא רצוי להגזים. העדיפי קאווה או כוס יין לבן או רוזה. כך תוכלו להוריד משמעותית את מפלס הלחץ וליהנות מהיום בקלילות, צחוקים ושמחה.

רשימת פלייליסט מרימה:

מוזיקה טובה יודעת כיצד להרים את האווירה ולגרום לכלה העתידית להיות בדיוק במוד הנכון לקראת היום הגדול והמרגש. ההמלצה היא כמובן להכין פלייליסט מוכן של שירים כיפיים שהחברה שלך הכי אוהבת ואם הצלחת לעלות שלב ואפילו לגרום לה לרקוד לגמרי זכית בכל הקופה.

אחראית אינסטוש:

הכלה תהיה לחומה, נרגשת ועמוסה. לכן, זה בדיוק תחום האחריות שלך. לתעד את הכל. את היום הגדול והמרגש, את הרגעים הקטנים. הכל. תוכלי לקחת את כל העניין צעד אחד קדימה ולעשות שימוש במצלמת פולאוריד מגניבה, כן, כמו של פעם, כזו שמבטיחה לא רק תמונות מיוחדות אלא גם תאפשר לכן לזכות בתמונות ממש באותו הרגע. 

צידה לדרך:

אחרי ארוחת הבוקר, ההכנות, האיפור, השיער, יוצאות לדרך. המשמעות עבורך היא בעצם שצריך להיערך לכל מצב. תארזי בתיק קטן את כל מה שנראה לך שהכלה יכולה להזדקק לו. למשל, בקבוק מים, ערכת תפירה, סיכות ביטחון, ערכת טאצ’ אפ, כפכפים להחלפה, מסטיקים, בושם, מגבונים לחים, סיכות סבתא, דאודורנט, כדור לכאבי ראש ועוד.



YOU MIGHT ALSO LIKE