כך תבחרו תוכן מוזיקלי לאירוע שלכם: 5 טיפים שיעזרו לכם לבנות פלייליסט מושלם
במהלך תכנון של כל אירוע באשר הוא, אחת ההחלטות החשובות היא הבחירה של תוכן המוזיקלי. הפלייליסט של האירוע שלכם יקבע את הטון והאופי שלו, מתחילתו ועד סופו, ובדיוק בגלל זה חשוב במיוחד להשקיע בכך מחשבה ותכנון

1. תכנון

השלב הראשון בכל הקשור לתכנון המוזיקה לאירוע שלכם חשוב קודם כל לעשות שיעורי בית בנושא ולתכנן היטב. לכן, לפני שאתם נפגשים עם איש המקצוע, חשוב שתדעו מה אתם אוהבים ומה פחות, וכמובן עדיין, נסו לשמור על ראש פתוח. מומלץ לערוך את הפגישה הראשונה כחודש לפני האירוע המדובר, כך שתוכלו להבטיח תכנון מדויק ומקצועי. 

2. שלב המסיבה

בכל אירוע יש את הרגע בו כולם קמים לרחבה ומתחילים לרקוד. עבור הרגע הזה, נדרשת מוזיקה ספציפית, ללא כל ספק. לכן, חשוב כי תקבעו מראש מהו סגנון המוסיקה איתו אתם שואפים ללכת, כאשר המטרה היא לנסות להבין את הטעם שלכם. 

3. רשימות שירים 

מומלץ להכין רשימת שירים אהובים שאתם ממש לא מוכנים לוותר עליהם ורוצים שיתנגנו במהלך האירוע. כמובן כי ניתן להיעזר באפליקציות שונות על מנת לעשות זאת באופן יעיל, ובכך לחסוך גם זמן יקר. מומלץ כי תנסו להגיע לרשימה מדויקת ככל האפשר כבר בבית, לפני שאתם מגיעים לפגישה עם איש המקצוע שבחרתם. 


4. הגיעו לפגישה עם הבנה על מבנה האירוע והאופי שלו 

על מנת לאפשר לאיש המקצוע לבנות עבורכם תוכן מוזיקלי איכותי אשר יתאים לכם באופן המיטבי, חשוב שתיתנו לו כמה שיותר פרטים ומידע על האירוע שלכם, בדגש על האופי והמבנה. איש מקצוע מנוסה ידע כיצד להתאים את התוכן המוזיקלי בהתאם למידע שתעניקו לו. 

5. שמרו על ראש פתוח

תכנון הינו מהותי וחשוב במיוחד, אך אל תוותרו על ראש פתוח בכל הנושא למוזיקה עבור האירוע שלכם. הסכימו לשמוע גרסאות נוספות, וז׳אנרים חדשים שאתם לא מכירים או לא בהכרח שומעים ביום-יום שלכם. 

  

 



YOU MIGHT ALSO LIKE