פסקול חתונה: כך תבחרו את המוסיקה הנכונה לאירוע הגדול בחייכם
אם אתם עדיין לא בטוחים היכן כדאי לכם להתחיל לחפש, תוכלו להיעזר ברשימה הבאה של מיטב שירי החתונה, משבירת הכוס ועד הריקוד האחרון

בחירת המוסיקה הנכונה לכניסה לחופה או לריקוד הראשון יכולה להיות אתגר משמעותי. כשהאהבה באוויר צריך לתת לה ביטוי באמצעות המוסיקה הנכונה, שרק תהפוך את האירוע לבלתי נשכח.



אם אתם עדיין לא בטוחים היכן כדאי לכם להתחיל לחפש, תוכלו להיעזר ברשימה הבאה של מיטב שירי החתונה, משבירת הכוס ועד הריקוד האחרון ולהאזין לרשימות ההשמעה באפליקציות המוסיקה המרובות, כמו גם ביוטיוב. הנה לדוגמא:



אחד השירים הקלאסיים והממיסים ביותר הוא “At Last” של אטה ג'יימס (1960) ובאותו ז'אנר נזכיר גם את “I Can’t Help Falling in Love”, של הגדול מכולם, הלא הוא אלביס פרסלי (1969) וגם את “All You Need Is Love”, של הביטלס (1967). אם מעוניינים בצלילים עכשוויים יותר, אפשר לשלב את “A Thousand Years”, של כריסטינה פרי (2011); את “All of Me” של ג'ון לג'נד (2013); את “You Are the Best Thing” של ריי למונטיין (2008); או את הביצוע של אדל לשיר “Make You Feel My Love” (2008).

בין השירים הפופולריים לרגע שלאחר שבירת הכוס אפשר למצוא את “From This Moment On”, של שאניה טווין (1997); את “Crazy in Love” או את “Single Ladies”, של ביונסה (2003); את “Baby I’m Yours” של ארקטיק מונקיס (2006); ואת “Sugar” של מרון 5.



רשימת השירים לרגעים גדולים נוספים באירוע כוללת גם את השיר של ברונו מארס “Marry You” (2010); “In My Life” של הביטלס (1965); את השיר המתוק של הארצ'יס “Sugar, Sugar”; ואת השיר של אלי גולדינג “How Long Will I Love You” (2012).

בכל מקרה כדאי להיוועץ בדי.ג'יי שבחרתם, לסמוך עליו שידע לשלב את הבחירות שלכם כראוי, כך שפסקול החתונה שלכם יהיה ייחודי ומרגש.  

YOU MIGHT ALSO LIKE