הכירו: אלו היעדים הכי חמים לירח דבש לשנת 2023
חולמים על ירח הדבש? מתחילים לחשוב מה יהיה היעד הנבחר? לאחרונה התפרסמה הרשימה המלאה של היעדים הכי מבוקשים לשנה הקרובה, והם בהחלט אקזוטיים ומפתיעים. הנה הרשימה המלאה והאטרקציות שיש לעשות בכל לוקיישן

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות לא מוכנים להתפשר על יעדים מוכרים ונפוצים לירח הדבש שלהם. אם גם אתם כאלה, הרשימה הבאה, המכילה את היעדים הכי לוהטים ומבוקשים לריח דבש מושלם לשנת 2023 היא בול עבורכם.  

בהוטן 

ירח דבש הוא הזדמנות נהדרת לבקר במדינה הקטנה והיפיפיה שחבויה בין פסגות ההימלאיה. תוכלו למצוא שם יערות בתוליים, צמחייה שופעת, בעלי חיים נדירים, כפרים מבודדים ותושבים חייכניים. בהוטן שומרת בקנאות על הייחודיות של סביבתה הטבעית ומתרכזת בעיקר באל”ג – האושר הלאומי הגולמי, וזה בדיוק מה שהופך אותה ליעד כה מיוחד ומבוקש

טוקיו, יפן

עיר של מפגש תרבויות, גורדי שחקים, אנשים רבים ומגוונים, ועוד.  אל תפספסו את הארמון הקיסרי המוקף גנים ומקדשים, את תחנת הרכבת שינג’וקו שהיא חוויה בפני עצמה וכמובן - אם תגיעו לטוקיו בסביבות מרץ-אפריל אל תחמיצו את פריחת עצי הדובדבן המדהימה.

נמיביה

דיונות חול ענקיות, לגונות מהפנטות, חופים מרהיבים וספינות טרופות הם רק חלק מהדברים שתוכלו ליהנות מהם ביעד זה. המדינה האפריקאית מציעה שפע של מקומות מעניינים לטייל בהם, ותוכלו למצוא בה טבע פראי לצד הרגשת שלווה ורוגע. מזג האוויר בנמיביה הוא נוח ואפשר לטייל בה לאורך כל השנה.

פורטו ריקו

ריקודי סלסה, מוזיקה לטינית, קרנבלים וחופים עוצרי נשימה - כל אלה הם רק חלק ממה שמצפה לכם אם תגיעו לירח דבש בפורטו ריקו. האי הקריבי, שמכונה גם “האי הקסום”, שייך לארה”ב, ולכן בעוד שהאווירה בו היא תוססת ומזכירה את אמריקה הלטינית. מזג האוויר הפורטו ריקו הוא לרוב קיצי ונוח, ולכן מתאים להגיע לשם בכל עונות השנה.  

YOU MIGHT ALSO LIKE