מתחתנים באינסטוש: למה בדיוק כדאי לשים לב כשנעזרים במדיה החברתית בדרך לחתונה
כדאי לשים לב לפרטים הקטנים שבתמונות המושלמות שמציגים באינסטגרם, על מנת שלא להיסחף אחר מציאות מלאכותית, שיהיה קשה לכם להשיג באירוע שלכם

כיום יש כל כך הרבה פלטפורמות מדיה חברתית שיכולות לסייע לכם לתכנן את היום הגדול. אך מה בדיוק קורה באינסטגרם והאם כדאי לכם להשתמש באפליקציה. המשיכו לקרוא.

שימו לב שלא להסחף אחר צילומים שמציגים השקעה לא ריאלית

המדיה החברתית מאפשרת לנו להיות בקשר מתמיד עם כל העולם. בהמשך לכך המודעות, הידע והמשאבים שלנו מתרחבים ומתעצמים. לא מפתיע שגם בארגון החתונה המדיה החברתית משחקת תפקיד מורכב וחשוב. ישנם לא מעט יתרונות, אך לצדם גם חסרונות.

באמצעות המדיה החברתית, מתאפשרת לזוגות גישה למקורות השראה רבים ובלתי מוגבלים, בכל תחום הקשור בעולם האירועים. כמעט כל פרט, מידע וחוות דעת נמצאים בהישג יד ומשפיעים על התנהלותם של זוגות שעומדים בתהליך ארגון החתונה.

אז איך זה קורה באינסטגרם? האינסטגרם מבוסס בעיקר על המרכיב החזותי והוא מכוון להציג כמה שיותר מקורות השראה. זאת, בזמן שהאפליקציה מארגנת את המידע שהיא מציגה בפני כל גולש באופן שונה. כמו כן, ניתן לחפש לפי שם משתמש או לפי תיוג (hashtag). אפשרות החיפוש מציעה גישה לשלל סגנונות החתונה, הטרנדים ומרכיבי האירוע.

כיף לשתף וליהנות ממקורות ההשראה, אינסטגרם


ניתן לעקוב אחר פרופילים של אנשי מקצוע, מגזינים שעוסקים בענף האירועים והחתונות, ספקי תוכן והשראה וזוגות אחרים שמארגנים חתונה במקביל.

כמו בפינטרסט, האינסטגרם נוטה להציג את התמונות הטובות ביותר. בהמשך לכך, זוגות יכולים להתייאש מתמונות יפות שלא מספרות את הסיפורים העמוקים שמאחורי החזון שהושג או את האמת על כמה קשה היה לתכנן את מה שמוצג בתמונה.

אינסטגרם יכול להציג מציאות מלאכותית. זה מקשה על זוגות שמשווים את המציאות שלהם עם מה שהם רואים אצל אחרים. בהמשך לכך, חשוב לשים לב לפרטים הקטנים, כגון עריכות תמונה, העבודה הקשה והמשאבים שהושקעו בהפקה שמאחורי כל תמונה.

YOU MIGHT ALSO LIKE