יום הולדת או יום האב - כך תחגגו אירועים מרגשים בלי לתת לקורונה להפריע לכם
המפיקה ומעצבת האירועים, טל אוריון, ריכזה עבורכם מגוון עצות שימושיות כיצד להמשיך ולשמוח בצל מגבלות נהלי הזהירות, בין אם מדובר בכינוס ביתי או במתכונת פיקניק באוויר הפתוח 

ריחוק חברתי הוא חלק בלתי נמנע וחשוב במאבק למניעת התפרצות נגיף הקורונה. כתוצאה מכך ראינו בחודשים האחרונים אין ספור ביטולים ודחיות של התכנסויות, מסיבות וחגיגות כאלו ואחרות.

קשה שלא להתייחס להשלכות שיש לביטולים אלו על הלך הרוח של החוגגים, אחרי הכל מדובר באירועים שמסמלים אבני דרך משמעותיות בחייהם של רובנו, כמו למשל, טקס הסיום השנתי של בית הספר אם בתיכון או בקולג', מסיבות ימי הולדת, ימי נישואין ועוד ועוד.

הנה כמה רעיונות והמלצות כיצד לחגוג את האירועים הללו בבטחה מבלי לחשוף אתכם או את יקירכם להידבקות.

 

ימי הולדת בקונספט ״Parade party״

את הדבר ההיסטרי הזה גילנו ביום שהודיעו לנו על העמקת הסגר. הרעיון הוא פשוט, גאוני ומשמח: 

טור של מכוניות מקושטות בבלונים חולף על פני ביתו של בעל/ת השמחה תוך כדי צפירה במכוניות והפרחת נשיקות עסיסיות, לזה גם יכולה להתווסף זריקת סוכריות (כן! בדיוק! כמו בטקס בר מצווה). מוסיקת רקע מהרמקולים הכרחית וגם אקדחי בועות סבון יתקבלו בברכה. 

את מתחם הכניסה לבית מומלץ ורצוי לקשט בשלטי ענק או בלונים מעוצבים עם שמו של בעל השמחה  (אפשר לעשות לבד או לרכוש מוכנים) כל זאת בהתאם לנושא העיצוב המועדף. 

מה עושים עם אוכל? ניתן לחלק לאורחים החולפים קופסאות קרטון וממותגות בצבעי הנושא עם שלל ממתקים חטיפים. בשוק קיימות גם חברות שמספקות עגלות ניידות למכירת נקניקיות בעטיפות אטומות. המשקיענים שבכם יוכלו להזמין מבעוד מועד מסיכות וכפפות מעוצבות וצבעוניות עם לוגו של האירוע. ניתן להמשיך ולהשתעשע עם הרעיון כיד הדמיון ובהתאם לתקציב, כל זאת מבלי לשכוח כמובן להתחשב בשכנים! 





Graduation Party 

ביטול טקסי ה-Graduation

המסורתיים לא נתפס כחוויה אידאלית עבור האימהות היהודיות. 

עצם המחשבה שלא תוכלו להעלות השנה סלפי לאינסטגרם לצידו של הצאצא יחד עם הגלימה והדיפלומה יכולה בהחלט להיות מתסכלת ומאכזבת. אבל היי, הבוגרים שלכם בכל זאת הרוויחו את התואר בכבוד, אז למה שלא נארגן להם איזו חגיגה?

צלם אירועים -מכנסים את בני המשפחה, האחים והחברים הקרובים בסלון או בגינה האחורית לסשן צילומים עם צלם מקצועי. מומלץ להשכיר או לרכוש את התלבושת המסורתית ולו רק בשביל החוויה. 

טקס ביתי להענקת דיפלומה – קיימו טקס לא פורמלי אל מול בני המשפחה, (לא לשכוח להקפיד על ההנחיות!) ובמהלכו העניקו את הדיפלומה הרשמית שתשלח השנה בדואר מבית הספר. עם הכרזת שמו של מקבל התואר, מומלץ לפצוח בסדרת צווחות גרוניות, לצפרר בצופר ואם בא לכם להיות יצירתיים לתקוע גם בשופר... 

את ה״טקס״ ניתן לשדר וירטואלית באמצעות תוכנת זום ובכך להרחיב את מעגל המשתתפים. אם אתם בעניין של הפקת תוכן כדאי לבקש מחברים קרובים או מצוות המורים להקליט מבעוד מועד ברכות ומסרונים או לשלב תכנים יצירתיים כגון מצגת וידאו, או סרטון טיקטוק משעשע. 

לא בא לכם לבשל? תמיד תוכלו להזמין קייטרינג מקומי שידאג גם לעצב את השולחן ולהפוך את הבילוי לחגיגה של ממש. לא בא לכם להיות פורמליים? לכו על פוד טראק, האופציות כיום מגוונות, טעימות ובעיקר בטוחות.

 

 

יום האב במתכונת פיקניק

אז נכון שהתרגלנו כבר שנים להזמין מקום במסעדה אבל אז באה הקורונה ולימדה אותנו שהאוכל הכי טעים – נמצא דווקא במטבח שלנו. ואם אפשר לארוז את זה  אל תוך סלסלת פיקניק, מה טוב!

גייסו את הילדים לעזרה והכינו יחד איתם שלל של סנדוויצ'ים מפנקים וטעימים במבחר מילואים.

את הסנדוויצ'ים ניתן לעטוף בציורים שהוכנו על ידי הילדים או לשלב בתוכם פתקאות עם ברכות לאב המשפחה.

ארזו אתכם כלים חד פעמיים, צידנית ושמשיה. את השולחן המתקפל מ״קוסקו״ עטפו במפה צבעונית והניחו על האדמה או על חוף הים. לאחר שתסיימו לאכול תוכלו לשבת מסביבו על כריות ולשחק במשחקי חברה. גם הילדים וגם אתם לא תשכחו את החוויה.

 

 

 

זכרו שלמרות הכל, ישנם לא מעט יתרונות בימים אלו. זו תקופה של משפחתיות והמון אהבה. ה״חלל״ שהביא עימו הסגר פתח צוהר שאפשר לכולנו ליצור זמן איכות ואפשרות ללמוד וליהנות מהביחד. 



טל אוריון היא מפיקה ומעצבת אירועים בעלת חברת ההפקות 

Tal Orion Conceptual Events

ליעוץ חינם ולכל שאלה התקשרו

818.448.6773

[email protected] 

www.talorion.com



YOU MIGHT ALSO LIKE