לחשוב מחוץ לקופסא: כך תשלבו תמונות באירוע הקרוב שלכם
על פינות מיוחדות, על העצים, על קנבס, שלטים, בלוקים מעץ, ועוד. תמונות הן חלק בלתי נפרד בכל אירוע והן מהוות שדרוג ואלמנט עיצובי חשוב במיוחד. ריכזנו עבורכם חמש דרכים יצירתיות ומעניינות איתן תוכלו להשתמש בתמונות האהובות עליכם ביום החגיגי והשמח

בעולם האירועים קיים מרדף בלתי פוסק אחרי טרנדים חדשים. אם פעם היה ניתן לראות רואים בעיקר נרות, פרחים ובלונים, כיום יש אין סוף אפשרויות מעניינות, נועזות ומרגשות. אחת מהן היא כמובן התמונות. אותן אפשר לשלב בכל מקום ברחבי מתחם האירועים, לבחור תמונות עדכניות, תמונות מהילדות ואפילו – להדפיס תמונות בזמן אמת.  הנה חמש הצעות הגשה לשימוש בתמונות.

מזכרת מתוקה

בעשור האחרון המגנטים הפכו לחלק בלתי נפרד מכל אירוע, אבל אם אתם רוצים לקחת את הטרנד צעד אחד קדימה ולזכות באטרקציה כיפית שהאורחים יאהבו, כדאי שתכירו את הבלוק. הצלם מלווה אתכם לכל אורך האירוע ומתעד את האורחים, בעוד אנשי הצוות של הצלם מפתחים את התמונות בלייב על בלוקים מעץ. בסיום האירוע האורחים מוזמנים לקחת בלוק עץ עם התמונה שלהם למזכרת.  

פינות אווירה

מוסיפות לאירוע שלכם טאץ’ אישי וביתי. הן תורמות לנראות ומתפקדות כפינות הירגעות שימושיות. בפינות אווירה אפשר למצוא בדרך כלל מוטיבים עיצוביים שונים כמו ספות, שולחנות, כריות, נרות, טקסטילים ומדפים שונים, אך תוספת של תמונות הן תוספת מיוחד במינה שלגמרי תשדרג את הפינה. כך למשל תוכלו  להדפיס תמונות לפני האירוע על  ולמקם אותן ברחבי פינות האווירה. אין ספק שמדובר בתוספת מהממת, שונה ושווה לפינות האווירה. 

טאץ’ של DIY

נועד להוסיף לאירוע שלכם טאץ’ אישי וקרוב ללב. הוספה של תמונות במובייל, בלוח שעם, על מתלה, על חוט או על חבל מענפי עצים ועוד היא ללא ספק האלמנטי העיצובי שירים את האירוע שלכם למעלה. תמונות מסוג זה ישדרגו את החגיגה, ויוסיפו אווירה אישית ונעימה במיוחד לכם ולאורחים כאחד. 

תמונות על עץ

חוץ מתוספת צל וגוונים ירוקים ונעימים לנוף האירוע, עצים הם גם קנבס של ממש לתוספות עיצוביות. בזמן האחרון ניתן לראות יותר ויותר עצים עליהם נתלים בדים צבעוניים, סידורי פרחים, שלטים, ועוד. כאן נכנסות התמונות לסיפור. כל מה שצריך הוא לתלות תמונה אחת או כמה על מספר עצים הנמצאים במקום.  

תמונה אחת שווה אלף מילים

כדי להעשיר את עמדת הברכות אפשר למלא את הפינה של ספר האורחים בתמונות שלכם, להוסיף פרחים, עטים ושלל חומרי יצירה ואפילו להוסיף מצלמת פולארויד ולבקש מהאורחים לצלם את עצמם ולצרף את התמונה להקדשה האישית.

לסיכום, שילוב יצרתי ומקורי של תמונות באירוע שלכם יכול להפוך אותו לאישי, חגיגי ומיוחד יותר. את התמונות ניתן ורצוי לשלב  כמעט בכל אזור באירוע: קבלת הפנים, אזורי הישיבה ואף ברחבת הריקודים. כך תוכלו להבטיח אירוע יפה, צבעוני ושמח.  



YOU MIGHT ALSO LIKE