27,000 דולר: זו העלות של חתונה ממוצעת בארצות הברית
אם תעקבו אחר ההמלצות הבאות יתכן ותוכלו לחסוך על כמה מהמרכיבים הדרושים לחגיגת החתונה שלכם

העלות הממוצעת של חתונה בארצות הברית היא 27,000 דולר. הסכום הזה יכול להיות מרתיע עבור רוב הזוגות. בהמשך לכך, כשמעוניינים לחגוג חתונה בתקציב מוגדר, יש לא מעט דרכים לחסוך בעלויות.

הכי חשוב לקבוע תקציב ולדבוק בו


המטרה היא לצמצם עלויות בלי להתפשר על הסגנון ואיכות המרכיבים. אחת ההמלצות העיקריות היא לעקוב אחר ההוצאות בחכמה על מנת שתדעו בדיוק על מה אתם מוציאים את הכסף. אם תעשו מחקר ותשוו מחירים תהפכו לצרכנים חכמים יותר ותוכלו להשקיע את הכסף בספקים מתאימים יותר לצרכים שלכם. לא מעט זוגות טועים בהערכה של ההוצאות על החתונה שלהם בכ-40 אחוז משום שהם לא ביצעו השוואות מחירים.

על מנת להבין איך לתכנן חתונה בתקציב מוגדר, יש להגדיר את התקציב ולדבוק בו. זוגות רבים נמנעים משיחות על כסף, כי זה לא מרגיש נעים. אך בסופו של דבר הם עלולים להצטער על כך. חשוב לשוחח על זה, להשתמש באינטרנט על מנת לברר עלויות רלוונטיות לאזור בו תתקיים החתונה ולהחליט אילו מנותני השירותים יתרמו יותר לאירוע בהתחשב בתקציב הנתון.

נהלו רישום של כל ההוצאות על מנת לעקוב אחר היתרה

למרות שרבים סבורים שאין להם צורך בכך, אחת ההמלצות היא לשכור שירותי מארגן או מארגנת חתונות. זה אולי נתפש כמהלך שעומד בניגוד לרצון לחסוך בהוצאות, אך למעשה המהלך עצמו יחסוך כסף. מארגני חתונות יכולים להבטיח שתיצמדו לתקציב. הם יכולים לקשר אתכם עם הספקים המתאימים בטווח המחירים הרצוי, לעזור להוזיל עלויות מעצם הקשרים שיש להם בענף האירועים ולתת טיפים מקצועיים על מנת לארגן אירוע שרק נראה יקר. זה הלא בדיוק מה שאתם צריכים.

YOU MIGHT ALSO LIKE