תעבדו על זה: קבלו השראה למסיבת חברה מוצלחת
אם אתם מבחינים בכמה כתפיים שפופות ברחבי המשרד, זה הזמן המתאים לתכנן יום כיף או מסיבה לצוות

מסיבות חברה הן דרך מצוינת לחבר בין העובדים ובין חברי צוות שונים. הן גם מסייעות להפחית את הלחץ על העובדים ולהעניק להם הזדמנות להכיר אלה את אלה גם מחוץ למשרד. מעבר לכך, הם ממש מהנות.

נסו להתאים את אופי המסיבה לאופי של רוב העובדים בחברה


עם זאת, לא תמיד פשוט למצוא רעיון המתאים לחגיגה יחד עם צוות גדול. אם תתחילו בחיפוש קל בגוגל תמצאו לא מעט אפשרויות, כגון מסיבות בשטח המשלבות טיולי ג'יפים או פעילויות לפיתוח המקצועיות. אלה נקודות מוצא מצוינות. אך קחו בחשבון שאתם צריכים מרכיב שיצור התרגשות. הנה כמה אפשרויות שיסייעו לכם לקבל השראה לקראת הפעם הבאה בה תתכננו מסיבות או ימי כיף לעובדים בחברה.

טורניר משחקי לוח
אחת הדרכים לעורר את הצד התחרותי של חברי הצוות, אם החלטתם לקיים מסיבה במשרד, היא לארגן תחרות משחקי לוח. אם הצוות גדול, תוכלו לבחור משחק אחד, כשאנשים ירשמו למשבצות זמן בהן הם ישחקו ובשאר הזמן הם יוכלו ליהנות מהמסיבה. חשוב לקבוע את הפרסים למקום הראשון, השני והשלישי.

מסיבה במגרש קרטינג
אין כמו תחרות מהירה על מנת לחבר יותר בין אנשי הצוות. אירוע במתחם הקרטינג המקומי הוא דרך מצוינת לגרום לעובדים לתקשר אלה עם אלה באופן אחר לחלוטין מזה שמאפיין את התקשורת שלהם סביב העבודה. כדאי לוודא שכולם מקשיבים במהלך ההדרכה על כללי הבטיחות.

סדנת אימפרוביזציה
אם תשלבו סדנה כזו במסיבה הבאה, צפויות לכם חוויות מהנות ואינטראקטיביות במיוחד. כולם ישאגו מצחוק ומפלס ההנאה צפוי גבוה גבוה. הסדנה משפרת את התקשורת באמצעות שימוש במיומנויות שונות, כגון מיקוד ואמון.

מסיבה מוצלחת תחבר בין העובדים ותיצור אווירה נעימה בחברה

חדרי בריחה
הנה פעילות מחברת באמת. המשחק בחדרי בריחה דורש מיומנויות שונות, כגון מנהיגות, עבודת צוות, לוגיקה וסבלנות. חדרי בריחה משלבים מעין פאזל של משימות, הרפתקנות ועוד כמה מרכיבים שמעלים את מפלס ההנאה. השילוב של חדרי בריחה באירועים שונים לחברות הפך לפופולרי בכל רחבי העולם.

קבוצה של אנשים נכנסת לחדר נעול לשעה אחת. במהלך השעה הזו הם נדרשים למצוא אובייקטים מוסתרים, לפתור חידות ולמצוא רמזים שיסייעו להם לאתר את המפתח שיוציא אותם לחופשי. רק 20 אחוז מהמשתתפים הצליחו לעשות את זה לפני שהשעה הסתיימה.

סדנת בישול
אם אתם במצב רוח לפעילות קולינרית יותר, תוכלו לשלב במסיבה מדריכים שיגיעו להעביר סדנת בישול. ברוב המקרים, מדובר בשף מקצועי, שמגיע אל המקום בו נערכת המסיבה, ומעביר שיעור לכולם, כשהתוצאות טעימות במיוחד.

ערב קריוקי
זו הדרך הטובה ביותר לגרום לעובדים להשתחרר וליהנות משירה וריקוד במסיבה צבעונית ושמחה. תוכלו לערוך תחרות לביצוע הטוב ביותר ולהעניק נקודות נוספות למי שהגיעו בכובע מיוחד או אביזרים משעשעים. הערבים האלה מצליחים בעיקר אם רוב המשתתפים מוחצנים יותר.

YOU MIGHT ALSO LIKE