דלי וכף מפלסטיק הם המזכרת הכי טובה: ועוד פריטים שאתם חייבים לשלב במסיבה
תשכחו משקית צדפים או פיצ'יפקעס שלא תבינו מה אפשר לעשות איתם אחרי המסיבה. הנה רשימה של פריטים שאתם חייבים במסיבה עכשיו וגם במסיבות אחרות שתערכו בשנים הקרובות

ברוב המקרים, תכנון מסיבת יום הולדת לילדים שלכם כולל ביקור בחנות לאספקת ציוד וקישוטים במחירים נמוכים, ממנו חוזרים עם שקית צדפים לקישוט ועוד כמה שקיות של פיצ'יפקס מפלסטיק. אחרי המסיבה לא ברור מה תוכלו לעשות עם כל הקישוטים האלה, שלא צפויים להועיל לכם בהמשך. אך יש דרך אחרת לעשות את זה. יש דרך אחרת לבחור פריטים שיתאימו למסיבה עכשיו וגם למסיבות שתערכו בשנים הקרובות.

ילדים אוהבים את זה: בועות סבון

מכונת בועות סבון: המכונות האלה מוצעות למכירה באתרי אינטרנט שונים, במגוון מחירים. אתם יכולים להשקיע במכונה איכותית, אם אתם מעוניינים באחת שתישאר לשנים. ילדים אוהבים לשחק בבועות סבון, שמשתלבות מצוין בכל אווירה ומהוות חלק בלתי נפרד מהעיצוב. אל תשכחו לקנות כמות גדולה של נוזל ליצירת הבועות.

שלט 'יום הולדת שמח': כל מסיבה צריכה שלט גדול וצבעוני, שאפשר לתלות על הקיר ולהסיר בקלות בלי לגרום נזקים מיותרים לצבע. בחרו בשלט שמתאים למסיבה בכל שעה של היום, כך תוכלו להשתמש בו למסיבת בראנץ' שאתם עורכים לכבוד יום הולדת של הילד הצעיר וגם למסיבת הקוקטייל שתערכו בעוד כמה חודשים לאחד מבני המשפחה הבוגרים יותר.

אמבט קרח: אחד הדברים שתמיד חסרים במסיבות הוא קרח. ברוב המקרים מוציאים לא מעט על אוכל וקישוטים, אך המשקאות יוגשו חמים. גם אם מדובר במשקאות שאינם מכילים אלכוהול, הם יהיו אטרקטיביים וטעימים יותר אם הם יוגשו בתוך אמבט מלא בקרח.

השאירו לילדים מזכרת שימושית ובעלת ערך: דלי וכף פלסטיק לחוף הים


מזכרת בעלת ערך: אם אתם מעוניינים לשלוח את הילדים הביתה עם מזכרת שימושית, כדאי לכם לבחור בסט של דלי וכף מפלסטיק למשחק בחוף הים. אין ספק שכולם יגיעו לחוף בשלב מסוים של השנה ושהמתנה שלכם תישאר רלוונטית גם בקיץ הבא.

YOU MIGHT ALSO LIKE