לא רק בפורים: המסכה שיכולה לסייע לך להיראות טוב יותר בדרך לחופה
אחת המסכות הפופולריות יותר בתקופה האחרונה יכולה לסייע לך להירגע ולהרגיע את העור במהלך אחת התקופות הלחוצות ביותר של חייך, הלא היא תקופת ארגון יום החתונה. המשיכי לקרוא וגלי באיזו מסכה מדובר

לא משנה איזה סוג עור יש לך, יש מסכה שכדאי לך לנסות לפני החתונה.

כדאי לשלב טיפול פנים מתאים יחד עם אורח חיים מאוזן, על מנת להיראות במיטבך ביום החתונה


את בעיצומן של ההכנות לקראת החתונה והלחץ הולך וגובר? זה לא פשוט לשמור על אורח חיים מאוזן, תוך עריכת רשימת המוזמנים, להתמודד עם הדרישות של החמות וההורים ולקבל החלטות באשר לשמלת הכלה שלך. אחת הדרכים להירגע היא להשתמש במסכת פנים, שתסייע להרגיע את העור בתקופה העמוסה.

לפני שנספר על אחת המסכות המתאימות יותר לתקופה הזו, חשוב לציין שלא מומלץ להשתמש במוצרי טיפוח חדשים קרוב מדי לתאריך החתונה, על מנת להימנע מתגובות לא רצויות ותופעות לוואי, שישפיעו על המראה שלך ביום החתונה.

אחת המסכות שיכולות ללוות אותך בדרך אל יום החתונה היא מסיכת בד. בתקופה האחרונה המסכות האלה עוררו לא מעט גלים, כאשר מפורסמות רבות נהגו להצטלם איתן ולהעלות לפרופיל שלהן באינסטגרם. המסכה יכולה לסייע לך להירגע ולהרגיע את העור במהלך משימות ארגון החתונה.


מומלץ לא לנסות מוצרי טיפוח חדשים בסמוך ליום החתונה

המסכות עשירות בלחות ובאפקט מקרר, שגורם לעור להיראות בוהק וחיוני מיד לאחר הסרתן. מומלץ להשתמש בהן כשישה עד תשעה חודשים לפני יום החתונה שלך.

המסכות מגיעות בחבילות סגורות הרמטית. הן מקופלות ובתוך נוזל שמכיל את שלל המרכיבים הדרושים על מנת לטפח וליפות את העור. הניחי את המסכה על הפנים והישארי איתה מספר דקות, בהתאם להוראות. תוכלי להבחין בשינוי מיד עם הסרתה.

YOU MIGHT ALSO LIKE