איך תעצבו את האירוע המושלם? קבלו את כל הטיפים במדריך הבא שידריכו אתכם איך לעשות זאת!
איך אתם מדמיינים את האירוע שלכם – קלאסי, וינטאג׳, מסיבה בריכה או אירוע נוצץ? כל חלום יכול להפוך למציאות במגע הקסם של המעצב הנכון

קצת קשה לשים את האצבע על הגורם המדויק שהופך אירוע סטנדרטי למושלם. טרם נרשם המתכון או הנוסחה הקבועה להפקת אירוע מסוגנן. הסטייל של האירוע נובע לרוב מהרושם שהוא מותיר על האורחים: החל באווירה בו, דרך האסתטיקה ועד האיכות. יחד עם זאת כשרוצים לעצב אירוע ייחודי, בסטייל מיוחד ובלי פשרות, חשוב לזכור ולהקפיד על כלל פשוט – הרמוניה והתאמה מושלמת בין כל המרכיבים.

 

 

קבלו את המדריך המלא לעיצוב אירועים עם שיק:

ראשית הגדירו את סגנון העיצוב המועדף עליכם על מנת שתוכלו למקד את מסע החיפושים שלכם אחר רהיטים ופרטי עיצוב שונים. אם אתם מעוניינים להעניק לאירוע שלכם אופי כפרי / ווינטג'י, – ההכנות וההיערכויות לסוג אירוע שכזה יהיו שונות מן הסתם מהפקת אירוע מודרני.

קחו השראה – שוטטו ברשת ( אינסטגרם ופינטרסט כמובן). התבוננו באתרים בבלוגים ובחוברות של עיצובי אירועים על מנת לקבל השראה מעיצובי סידורי פרחים ועיצובי חלל. בדקו במהלך ישיבת במסעדה את סגנון עיצוב השולחנות. גם סידורי פרחים שקיבלתם יכולים להוות סוג של השראה – סמנו את אלו שממש אהבתם ורכזו את הכל בלוח חזון.

 

פלטת הצבעים 

החליטו על סקלת צבעים. חשוב מאוד כדי לשמור על עקביות בעיצוב האירוע ובבחירת כל האלמנטים..
הצבע הדומיננטי באירוע שלכם הוא זה שייתן את הטון לאווירה, ולכן זה משהו שראוי ורצוי לתת עליו את הדעת. עבדו עם הגוונים הקיימים ולא נגדם, התאימו את הטעם שלכם והגוונים האחרים למה שכבר קיים במקום האירוע.
לבחירת סקלת הצבעים ניתן למשל להסתכל על לוח החזון ולראות אילו צבעים חוזרים על עצמם בנושא מסוים, או אפילו לקחת תמונה אחת מתוך אלו שהדבקתם על הלוח ופשוט לאמץ את הצבעים שבה.

 

 


הזמנות


הזמנות מעוצבות הם הפתיחה הרשמית של האירוע שלכם, והן אלו שמכתיבות את הסגנון. הן נותנות לאורחים שלכם טעימה מהחוויה שאתם מכינים עבורם. כדי להפוך את ההזמנות למושלמות, כל מה שצריך לעשות הוא להוסיף מעטפות מעוצבות תואמות להזמנה שלכם, ולסגור אותן עם מדבקה ממותגת עם לוגו של ראשי התיבות שלכם למעטפה.

 

הכניסה 


אלוהים כידוע, נמצא בפרטים הקטנים וכל אירוע מורכב מרבדים שונים כאשר כל אחד מהם צריך להיות מעוצב כהלכה ומותאם לחוויה הכוללת. האווירה באירועים מתחילה כבר בכניסה - דאגו לתת את הרושם הראשוני שישאיר חשק לעוד באמצעות אלמנטים גדולים עם נוכחות כגון סידורי פרחים גדולים, גופי תאורה גדולים או שנדליריים דומיננטיים. כל אלו יתנו אקסטרה טאץ' לעיצוב.

 

 


החופה  


בחתונות, טקס החופה הוא מרכז האירוע, וככל שהחופה תהיה בעלת מראה לבן ואסתטי, כך תיראה יותר טוב. אם אתם בוחרים בחופה מסורתית, דאגו לתת לה אמירה עיצובית ועצבו את העמודים בעזרת אלמנטים שמותאמים לאופי האירוע. בדים מומלצים לשימוש: שיפון, אורגנזה עדינה ותחרה. בעיצוב חופה קבועה כמובן, השמיים הם הגבול. עם מגוון כה רחב של פרחים בגדלים, צבעים וסידורים שונים, אפשר ללכת על העיצוב הקלאסי בלי לחשוב פעמיים. הפרחים יוסיפו רוך ועדינות ויהפכו את הצעידה לחופה לצבעונית ושמחה אף יותר.

 

 

 

סידורי השולחנות


בסידור השולחנות רצוי להתמקד בשני אלמנטים במקביל – אלמנט אסתטי ואלמנט פרקטי. אלמנט אסתטי הינו כזה שמוסיף נופך מיוחד לאווירה בזכות סידורי פרחים, נרות דולקים, עששיות, כלי הגשה מיוחדים וכן הלאה. האלמנט הפרקטי חייב לדאוג לכך שהעיצוב לא יהיה עמוס מידי ולא יקשה על האורחים – לא מבחינת וויזואלית ולא מבחינה נוחות הגישה למזון ולכלי. מעבר למרכזי השולחן יש כל כך הרבה דרכים להשקיע בעיצוב השולחנות – החל ממספרי שולחן מעוצבים במרכז השולחן, ועד תפריטים אישיים או תגיות למפיות בעיצוב תואם.

 

 

ההבדלים בין אירוע יום ואירועי יום 


מבחינת הצבעים, לאירוע בשעות היום מתאימים צבעים חזקים כמו כתום, פוקסיה, טורקיז, ירוק וכדומה. גווני הערב לעומתם הם פסטלים רומנטיים, כמו ורדרד, לבן, שמנת, פנינה, גוונים עדינים של כחולים, כסף או זהב. מבחינת אביזרים, ביום לא נעשה שימוש בנרות אלא בפרחים טבעיים ובהרבה ירק, ופחות בפרחים רומנטיים, המשתלבים באירועי ערב. באירועי ערב אפשר להשתמש במשחקי תאורה, בעזרת נרות או שקפים בגוונים שונים.

 

 

 

תאורה 


תאורה היא אחד המרכיבים המהותיים והחשוב בעיצוב אירוע. תאורה נכונה תהפוך את האווירה לנעימה יותר, היא תהפוך את מתחם האירועים למרהיב יותר, ותסייע למשוך תשומת לב לדברים הנכונים במקומות הנכונים ובמועדים הנכונים. אם התאורה מתוכננת באופן לקוי ואם היא איננה מעניקה את הנראות המתאימה, גם העיצוב היפה והמושקע ביותר לא יראה נכון.

 

 

אירוע בבית 

אירוח בבית הוא תורה שלמה, שיש לה חוקים ופרטים שחשוב לשים לב אליהם כדי לא להסתבך. מומלץ לשמור על אופי הבית ולא להפוך אותו למשהו שהוא לא. חשוב לנסות למצוא ריהוט מושכר, שיראה טבעי בחצר הבית ושישתלב בו מבחינה עיצובית וגם מבחינת דייריו. עריכת אירוע בבית זה זמן לנצל פינות שהזנחתם. לשנות, להשאיר חלק מהציוד שיכול לשמש אתכם כמו כריות, פוטונים מעץ, פרטי עיצוב שאתם אוהבים.

 

 

DIY

קחו אחריות מלאה ועצבו את האירוע כולו לבדכם! מהחופה, סידורי הפרחים, ההזמנות ועיצוב השולחן. אין דבר מגניב יותר מאירוע בו האורחים מבינים שכל היופי שסובב אותם הוא מעשה ידכם.
יש המון דברים שאפשר להכין בבית, מחומרים ממוחזרים, בקבוקים יפים יכולים לשמש כאגרטלים, צנצנות יכולות לשמש כעציצוני קקטוסים על גבי השולחנות, תחשבו איך אפשר להפוך כל אלמנט כזה ליצירתי. קנו בחנויות יצירה חוטים, בדים, צבעים (כמובן בהתאם לקונספט ולסקאלה הצבעונית שבחרתם) ויאללה – לעבודה.

 

 


טל אוריון היא מפיקה ומעצבת אירועים בעלת חברת ההפקות
Tal Orion Conceptual Events
ליעוץ חינם ולכל שאלה התקשרו
818.448.6773
[email protected]
www.talorion.com

YOU MIGHT ALSO LIKE