בדרך לאירוע: הפכו את ההזמנה לפריט אופנתי וטרנדי, שיגרום לאורחים לרצות להגיע
כך תעניקו להזמנות מראה רב השפעה, שיעיד על אופיו וסגנונו של האירוע ויעורר במוזמנים צפיה לקראת העתיד להתרחש

ההזמנות לאירוע חשובות לא פחות מהאירוע עצמו. האופן בו בוחרים לעצב אותן ופרטים אותם בוחרים לשלב בהן יעידו על אופיו וסגנונו של האירוע ויעוררו במוזמנים צפיה לקראת העתיד להתרחש. סצנת עיצוב ההזמנות מציעה אינסוף אפשרויות ליצור כאלה שיבלטו ויפתיעו את האורחים. השורות הבאות מציגות טרנדים שיסייעו לכם לבחור הזמנות בולטות, עם עיצובים בהשראת רעיונות ונושאים שיספקו רושם ראשוני מצוין.



על מנת להפוך את ההזמנות שלכם לאמצעי בעל השפעה על המשתתפים באירוע, כדאי שהן תשקפנה את הלך הרוח לפיו החגיגה תתקיים. הן אמורות לכלול את כל הפרטים ולמסור את המידע החשוב, על מנת שכולם ידעו לאן להגיע ומתי.

קצוות פרחוניים: מרחק צעד אחד מהמראה המסורתי, אפשר להשתמש בחיתוך שוליים בסגנון פרחוני. כך ההזמנות תקבלנה תשומת לב רבה יותר בין מסמכים אחרים שיונחו על שולחנות המוזמנים. הרעיון של הטבעות פרחוניות אל תוך הנייר יכולות לחשוף פרטים בצדו השני וליצור מראה רך, קלאסי ומזמין.




חתונה כפרית: זה ברור שהזמנה בעיצוב כפרי תכלול שימוש במוטיבים טבעיים, טקסטורות עץ ותוספות כיפיות, כגון אותיות וסמלים תואמים. כדאי להוסיף לוגו שמאחד את שמות הכלה והחתן וכך ההזמנה תזכה לממד רשמי משני צדיה, גם אם חוסכים בעלויות ובוחרים בנייר ממוחזר.



מים ושמים: צבעי מים דיגיטליים יכולים ליצור אפקטים פנטסטיים, שיוסיפו ממד של תחכום להזמנות. יש לא מעט דוגמאות שמשלבות מוטיבים של החיים הימיים והתוצאות פשוט מדהימות.



אוסף טרופי: אחד הטרנדים הלוהטים בסצנת עיצוב ההזמנות משלב מוטיבים מנושאים טרופיים, שמשמשים בכל אחד מחלקי ההזמנה: הגבולות של הנייר עליו מודפס הטקסט, הרקע עליו מדפיסים או המעטפה. בכל מקרה אפשר לשלב את האלמנטים משני צדי ההזמנות וליצור מראה אלגנטי, רענן ומלא חיות.

YOU MIGHT ALSO LIKE