מתבלבלים בין הבלונים? על היתרונות והחסרונות של בלוני מסיבות
לא משנה מה אתם חוגגים - בר או בת מצווה, מסיבה לעובדי חברה, יום הולדת או חתונה - בחירה בבלונים מתאימים תהפוך כל אירוע לשמחה אמתית. כך תבחרו את אלה המתאימים לכם

אם אתם צריכים בלוני הליום למסיבת יום ההולדת של הילד או לעיצוב מתחם החתונה שבחרתם, יתכן וקודם תרצו לדעת מה ההבדל בין בלוני מיילר לבין בלוני גומי; מה היתרונות ומה החסרונות של כל סוגי, לפני שתקבלו החלטה.



בלוני גומי עשויים מסוג של גומי נוזלי בעוד שבלוני מיילר עשויים מגיליונות ניילון, שכוסו בחומרים מתכתיים ופלסטיק. היתרון הגדול ביותר או התועלת של השימוש בבלוני גומי הוא העובדה שהם פחות יקרים מבלוני מיילר. לכן, אם מתכננים להשתמש בבלונים רבים, בחירה בבלוני גומי תהיה חסכונית יותר, משום שניתן יהיה לקבל יותר בלונים בעבור סכום מסוים.

בלוני גומי זמינים בכל הצבעים וניתן למלא אותם במים, באוויר או בהליום, כך שהם הופכים לרב תכליתיים. החיסכון העיקרי שבבלוני גומי הוא הסיכון לחנק בקרב ילדים. הם גם עשויים להיקרע בקלות.

אחד היתרונות המשמעותיים של בלוני מיילר הוא עמידותו של החומר, שמאפשרת להם להישאר מלאים בהליום למשך זמן רב יותר מאשר בלוני גומי. כמו כן, קל יותר להדפיס עליהם והם זמינים בכל מיני צורות, סגנונות וגדלים.

החיסרון הפוטנציאלי של בלוני מיילר הוא שהם יקרים יותר מאשר בלוני גומי. לכן כדאי לשקול היטב כמה בלונים רוצים לרכוש. אחת האפשרויות היא לשלב בלוני מיילר עם בלוני גומי על מנת ליהנות מכל העולמות ולא לחרוג מהתקציב. בלונים עמידותם של בלונים שמולאו בהליום תלויה בחומר ממנו עשוי הבלון ובטמפרטורת האוויר שמחוץ לו. בלוני גומי עמידים למשך 12 עד 24 שעות ולכן מצוינים לשילוב באירועים שנמשכים מספר שעות. בלוני מיילר עמידים למשך שבוע עד שבועיים.



בסיכומו של דבר, תמיד ניתן לשלב בלונים על פי ההעדפה האישית, התקציב והיקף השטח בו מתקיים האירוע.

YOU MIGHT ALSO LIKE