כל מה שאת צריכה לדעת כשאת מתכננת חתונת חוף
הקיץ כבר איתנו והוא בשיאו, וזה הזמן המושלם לערוך חתונת חוף חגיגית ומפוארת. אז איך בדיוק עושים את זה? ומה חשוב לדעת? הנה כל הפרטים

רגע לפני שאת מתחילה בארגונים לחתונת החוף המושלמת שתמיד חלמת עליה - הנה 10 דברים שכדאי לדעת:

בקשי מהמאפר שישתמש במוצרי איפור עמידים במים

לא תמיד תוכלי לצפות אם יהיה חם ותזיעי, או אם בערב תרד לחות כבדה. כמו כן, ייתכן ותרצי לטבול במים בספונטניות, או שהחתן השובב שלך ישליך אותך למים. עלייך להיות מוכנה לכל תרחיש. איפור עמיד לאורך זמן, שנושא הבטחת עמידות במספר של שעות (לדוגמה: מייק אפ עמיד ל-24 שעות) ישרת אותך נאמנה ביום האירוע, וודאי שהוא מוגדר גם כעמיד במים. היום ניתן למצוא מוצרי איפור עמידים בכל הקטגוריות, ממייק אפ, דרך מסקרה ועד לשפתונים.

העדיפי תסרוקת אסופה

שיער פרוע וגולש על חוף הים יכול להתאים מאוד לקונספט, אך עם החום והלחות שעלולים לפקוד את המקום (ראי סעיף 1), עדיף להיערך עם תסרוקת שתשמור על צורתה לאורך זמן. שיער פזור שעוצב בגלים מחמיאים עשוי להתפרק, להתקרזל או להתנפח עקב מזג האויר. ייתכן ואת מתחברת לזה, אך אם לא, אנו ממליצים ללכת על סטייל אסוף אך מרושל.

כותנה היא בד ידידותי

כותנה היא בד נושם ומנדף זיעה, ששומר על הגוף אוורירי. מומלץ לוותר בחתונת חוף על בדים אטומים וכבדים שיגרמו לכם להזיע במהרה; העדיפי שמלות עתירות בד נסיכותי, אוורירי ומשוחרר (גם שמלת תחרה עם חורים גדולים שאינה צמודה לגוף תעשה את העבודה.) שמלה קצרה היא גם פריט ששווה לקחת בחשבון. לחתן מומלץ לבחור בחליפת פשתן שתתאים לסגנון האירוע, עם חולצת טריקו לבנה ונוצצת.

החתונה תגלוש אל שעות הערב? ארגני צעיפים לבנים לאורחייך

גם אם אתן מתחתנות על שפת הים בחודשי הקיץ הלוהטים, בשעות הערב המאוחרות ניתן לחוש בצינה קרירה. מעט צעיפי פאשמינה עבור גרעין האורחים הנאמן שנשאר עד מאוחר, יחממו את האורחים, יאפשרו להם להישאר עוד ולרקוד עד השעות הקטנות של הלילה, וגם ייצרו מראה מלבב של עשרות רוקדים בלבן. אימצנו.

צל, צל ושוב צל

אם מדובר באירוע צהריים, דאגי להרבה צל לטובת האורחים. מאהל לבן, ציליות או שמשיות ענק יכולות להוסיף אותנטיות ותפאורה לאירוע, וגם לשרת את מי שסובל מהחום.

חברי את קונספט האירוע למיקום

חתונה על חוף הים יכולה להיות הזדמנות להשקיע מחשבה נוספת באיפיון ועיצוב סגנון האירוע. ניתן לקשט את השולחנות בצדפים, כוכבי ים וקונכיות, לסדר אותם על השולחנות או בתוך כלי זכוכית. במידה ואתם מתכננים לעשות שימוש באוהל, מזרונים שיונחו בתוך מאהל גדול ישוו לאירוע לוק של חופשה, ומלמעלה ניתן לתלות רשתות דייגים לקישוט. לטובת האורחים ניתן להעמיד סל כביסה ענקי ולבן ולמלא אותו בגלגלי ים, מצופים ומשרוקיות. אם בא לכן ללכת עד הסוף, קרטיבים צוננים ומרעננים יעניקו לאורחים תחושה של מסיבת חוף אמיתית.

בקשי ממעצב השמלה שיתאים אך אורכה לכפות רגלייך היחפות

רוב מעצבי השמלות יתשאלו אותך לגבי אופי האירוע כבר בפגישתכם הראשונה, אך אורך השמלה נקבע במדידות הסופיות. אם בחרת שמלת מקסי לערב הגדול, הזכירי למעצב שאת עומדת להיות כלה יחפה (או בנעליים שטוחות לכל היותר), כך שרצוי שאורך שמלתך יאפשר לך לרקוד ולנוע באין מפרע. מומלץ לשקול שמלה קצרה יותר, שתאפשר לך לטבול את רגלייך במים באין מפרע.

צרפי להזמנה תיאור קצר של מקום האירוע לנוחיות האורחים שלך 

לטובת האורחים הקרובים פחות, שלא חלקו עימך את ההכנות, הלבטים וההתרגשות שלפני, הדפיסי על ההזמנה את העובדה כי מדובר בחתונת חוף (טרם הדודה מירושלים תפתיע בנעלי עקב ובלייזר). אפשרי להם להיערך מראש ובכך ליהנות יותר.

הגדירי קוד לבוש אוורירי למתקשים, עם הצעה חמה להביא בגדי ים

תתפלאי אבל מה שאולי נראה לך מאד ברור מאליו עשוי להיות מאד לא ברור לאורחייך. חתונה הקרובה לשפת הים עשויה להיות מלווה בלחות כבדה. אורחים מבוגרים עשויים שלא להיערך לנושא כיאות, דבר אשר יכול להיות מלווה בקיטורים רבים בפני הוריכם. המליצי לאורחייך להגיע לאירוע בלבוש קליל ואוורירי אשר יאפשר להם ליהנות מהלוקיישן המיוחד שבחרתם. כמו כן, אם בשלב כלשהו מתוכנן "שכשוך" בים או בבריכה, כדאי שתמליצי לאורחייך להצטייד מבעוד מועד בבגד ים להמשך הערב.

דאגי למגבות בהישג יד

נכון, גם אם תדפיסי הזמנות ברורות עם הוראות שאינן משתמעות לשתי פנים, יהיו אורחים שישכחו דבר או שניים, קורה. אין דבר שמחמם את הלב יותר מלהרגיש שבעלי האירוע דואגים לך כאורח. דאגי למגדל מרשים של מגבות (חשבי על להדפיס עליהן את תאריך החתונה, ולחלק אותן כמתנה שווה לאורחים!) שישמשו את אורחייך הרטובים שדווקא הביאו בגד ים, אך שכחו מגבת.

YOU MIGHT ALSO LIKE