#החתונה_שלנו: הנה אחד הדברים המהנים יותר שתרצו לעשות בדרך לארגון החתונה
טיפים להאשטג הכי טובים לתיוג פוסטים הקשורים בחתונה וגם כיצד תוכלו להפוך אותם ליצירה שלכם, כזו שתהיה מקורית, מצחיקה, שנונה ובלתי נשכחת

השורות הבאות מלמדות כיצד תוכלו ליצור את ההאשטג המוצלח ביותר לחתונה שלכם בשמונה שלבים פשוטים.

גם שילוב של המילה love יכול ליצור האשטג יצירתי


אלא אם אתם מתכננים לשמור את החתונה שלכם מחוץ למכ"ם, כדאי שתתחילו בסיעור מוחות שמטרתו ייצור הרעיונות הטובים ביותר עבור תיוג החתונה שלכם. האשטג יצירתי לחתונה הוא אחד הדברים שכיף לעשות במסגרת ארגון האירוע. אך אם אתם נתקעים בתהליך הרעיונאות, כדאי לבדוק כמה מההאשטג הקיימים על מנת לקבל השראה.

ההאשטג של החתונה שלכם לא חייב להיות שנון מאוד. כדאי למצוא כזה שיהיה פשוט, פונקציונלי ומתאים. הנה כמה תבניות מהם תוכלו להתחיל ליצור אחד משלכם.

התבנית הראשונה יכולה לכלול את שם המשפחה המשותף שבחרתם, את המילה חתונה (בעברית או באנגלית) ואת שנת החתונה, למשל כך #CohnWedding2019. תבנית אחרת יכולה לכלול את שם המשפחה המשותף שבחרתם ואת השילוב partyof2.

אל תחששו לבטא יצירתיות בהאשטג החתונה שלכם


אפשרויות נוספות הן #MeetTheCohn, #CohnSaysIDo, #MrAndMrsCohn וכולי.

תמיד תוכלו לשלב את השמות של שניכם, אם אתם ממש מעוניינים בהאשטג ארוך במיוחד, או ליצור האשטג יצירתי, מתוק ומצחיק מהרכבת השמות שלכם על יצירות מוכרות וידועות מתרבות הפופ העכשווית, כך למשל #DanaAndDanielleKissAndTell, #DanaAndDanielleGet2gether, #ThisIsTheCohnsWedding #EverybodyLovesDanaAndDanielle וכולי.

תיוג החתונה שלכם תחת חרוז כיפי, משחקי מילים, בדיחה או הערה מצחיקה תהפוך את ההאשטג שלכם לכזה שיהיה קשה לשכוח. כך כל מי שקשור באירוע יזכור אותו בקלות ויוכל לתייג את האירוע שלכם בלי בעיה.

YOU MIGHT ALSO LIKE