טרנד השושבינות: כך תעשי את זה נכון
בשנים האחרונות, יותר ויותר כלות פשוט לא מוכנות לוותר על שושבינות. אם תשאלו אותנו, בצדק. הן עומדות לצדך ביום המרגש, נמצאות בשליטה על הכל, שומרות על שובל השמלה, ובודקות שהכל הולך כשורה. כך תבחרי נכון

את השושבינות בוחרת איך לא, הכלה, בכבודה ובעצמה, מתוך חברותיה הקרובות. בדרך כלל, אין ממש מגבלה על כמות השושבינות המקובלת, אך יש כמה כללים שאולי רצוי שתכירי. למשל, בחתונה מעל 200 מוזמנים, נהוג שיש בין שש לעשר שושבינות. לעומת זאת, בחתונות קטנות יותר, אפשר להסתפק בשתיים או שלוש. 

אז רגע לפני שאת בוחרת, ריכזנו עבורך את כל מה שחשוב לדעת בנושא: 

 

דגש מספר 1: לבוש

אין ספק כי מדובר על אחד החלקים הכי מורכבים ומפחידים עבור הכלה, ועבור השושבינות. קודם כל, חשוב לזכור כי השמלות של שושבינות ממש לא חייבות לעלות הון, אלא להפך. קיימות לא מעט אפשרויות, וכולן יכולות להיות נוחות ויפות. אז איך בוחרים? בודקים מה הצבעים הדומיננטים של האירוע, והולכים לפי זה, או שאת בוחרת גוון ספציפי שתרצי שכולן יתלבשו לפיו. אם החברות שלך לא ממש זורמות על שמלות חגיגיות, לגמרי אפשר להתפשר על חולצה וחצאית. 

דגש מספר 2: התארגנות

שלב ההתארגנות הוא אולי החשוב ביותר בכל הקשור למערכת היחסים שלך עם השושבינות. לכן, מומלץ להשקיע בו מחשבה וזמן. מומלץ לקנות חלוקים תואמים לכל השושבינות (לך כמובן בצבע אחר), ואל תשכחי לפנק בכמה פינוקים משמחים. בנוסף, אל תשכחי לבקש מהצלם לקחת כמה רגעים, על מנת שתוכלו להצטלם ביחד למזכרת, ולזכור את הרגעים הקטנים והמרגשים. 

דגש מספר 3: הפרטים הקטנים

בסופו של דבר, קונספט השושבינות בעל מטרה מרכזית וחשובה והיא לאפשר לחברות הכי טובות שלך להיות חלק בלתי נפרד מהיום המרגש והמאושר בחייך, וכמובן לעזור לך לאורך הדרך וליצור זיכרונות יפים ביחד. לכן, לגמרי שווה לך להשקיע בפרטים הקטנים כגון זרי פרחים זהים, וכדומה, כך שהחוויה תהיה מיוחדת ומרגשת עבור שני הצדדים. 

דגש מספר 4: הצילומים באירוע 

אחרי כל ההכנות, הלחץ, ההשקעה, הגיעה השעה של האירוע. אל תשכחי לבקש מהצלם שיצלם אותך עם החברות, כאשר את עומדת באמצע והן לצדך. התמונות יהפכו להיות מזכרת מרגשת ובלתי נשכחת. ניתן למצוא לא מעט השראה לתמונות עם שושבינות ברחבי הרשת, כך שתוכלי לדייק את הסגנון שאת אוהבת, ולהבטיח מזכרת מיוחדת במינה, עבורך, ועבור חברותייך. 



YOU MIGHT ALSO LIKE