כלה הורסת: את השמלה והחתן מצטלם יחד איתה
אם הצלחתם לפספס את אחד הטרנדים הרווחים של השנים האחרונות בתחום צילומי החתונה, אתם מוזמנים להתעדכן ולקבל כמה המלצות שיסייעו לכם לעשות את זה נכון

אחת מסדרות הצילומים הפופולריות ביותר בשנים האחרונות בסצנת צילומי החתונה היא זו שכוללת את הרס שמלת הכלה וחליפת החתן Trash the Dress. עדיין לא ברור מדוע אינספור כלות וחתנים בוחרים להצטלם כשהם הורסים את הבגדים בהם השקיעו לא מעט ממיטב כספם.

על חוף הים או במוסך, העיקר שתהרסי את השמלה

הרס השמלה מתבצע על מנת לסמל באופן חד משמעי את העובדה שאותה כלה לא צריכה ללבוש את השמלה שוב, אחרי שמצאה את החתן שלה לכן היא יכולה להרוס אותה. יתכן והסיבה היא האפשרות ללבוש את שמלת הכלה פעם נוספת ולהרוס אותה כך שאף כלה אחרת לא תלבש את אותה שמלה ולא יעלה בדעתה של אף אחת לתפוס את מקומה של הכלה ההורסת בעולם. צילומי טראש דה דרס הפכו למרכיב חובה כמעט בכל אלבום חתונה בארצות הברית וברחבי העולם כולו.

הטרנד הביא איתו דרכים מעניינות ומקוריות להרוס את השמלה ומכאן התפתח עולם שלם של אפשרויות להצטלם. הכלה והחתן יוצאים עם הצלם לסדרת צילומים נוספת, אחרי חגיגת החתונה. בוחרים במקום לא קונבנציונלי לצילומים, באופן שהאתר עצמו יסייע בהרס הבגדים, כגון בתוך הים, במפעל לייצור צבעים, במוסכים, או במגרש גרוטאות.

בשנים האחרונות ניתן למצוא צילומי אינסטגרם וסרטוני יוטיוב יצירתיים שמציגים דרכים מקוריות בו כלות וחתנים בחרו להרוס לעצמם את הבגדים. הדרך המקובלת ביותר והפחות אגרסיבית תהיה טבילה בים, כשבני הזוג מדגמנים אהבה. אם אתם בעניין של מלחמה ושלום, תוכלו לבקר במתחם הפיינטבול הקרוב לביתכם ושם לירות אחד על השניה כדורי צבע, תוך כדי שהצלם מפליא בהנצחת הרגעים האמנותיים.

גם זירת פיינטבול או סיף הן אפשרויות מעניינות

אפשרות נוספת היא ביקור במפעל לייצור צמיגים, שם תוכלו לסייע לעובדי המפעל בתהליך הייצור, כשאתם בבגדי חתן-כלה. אם אתם בעניין של טבע כפרי, אין בעיה. תמיד תוכלו לבקר בחווה הסמוכה, לטפל בחזירים, לחלוב את הפרות או סתם לקפוץ בין שלוליות הבוץ.


כל אפשרות תייצר סדרת צילומים יוצאי דופן מלאי יצירתיות וחושניות. לפרטים נוספים שאלו את הצלם שלכם.

YOU MIGHT ALSO LIKE